Gjest Gjest_SøT Skrevet 7. desember 2009 #21 Skrevet 7. desember 2009 Noen som vet hvor man får tak i slikkelapper? Og om kondom som er klippet opp funker like bra? ja, på www.helseutvalget.no der får du både tak i kondomer, slikkelapper, glidemiddel osv gratis
Gjest A. Caron Skrevet 7. desember 2009 #22 Skrevet 7. desember 2009 Jeg trodde den handlet om lesbiske samer. Hehe, dette tenkte jeg også på... Vi har jo fra før "femtilapp" - same som fyller 50 år "skvettlapp" - same som tisser så hvorfor ikke "slikkelapp"? Og for å understreke, DETTE er IKKE ment som noen hets av samene altså, kun uskyldig moro ala blondiner, svensker osv...
Gjest Gjest_alfi_* Skrevet 9. desember 2009 #23 Skrevet 9. desember 2009 I teorien kan man bli smittet via munnsex, men ikke så ofte i praksis av feks HIV. Så lenge man ikke ser sår/vorter/ store lymfekjertler i lysken burde det gå greit, så lenge man ikke har (selv små) sår på leppene/i munnen. Men ikke dødsfestlig å gå til legen med halsbetennelse, og få behandling for gonorrhea. Forå gjøre det litt greiere for deg, så kommer legen sannsynligvis ikke til å si at det er det du har fått:P
Gjest yeeeeeeeeeeeeeeeee Skrevet 12. desember 2009 #24 Skrevet 12. desember 2009 Noen som vet hvor man får tak i slikkelapper? Og om kondom som er klippet opp funker like bra? helseutvalget.no finner du det:) der er det gratis! slikk og nyt:)
Gjest Gjest_ida_* Skrevet 21. desember 2009 #25 Skrevet 21. desember 2009 på helseutvalget.no er det mulig og bestille det
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #26 Skrevet 21. desember 2009 ja, på www.helseutvalget.no der får du både tak i kondomer, slikkelapper, glidemiddel osv gratis helseutvalget.no finner du det:) der er det gratis! slikk og nyt:) på helseutvalget.no er det mulig og bestille det Hva med å slutte å legge inn reklame for drittnettbutikken helseutvalget.no? Det er helt sikkert personer derfra som har startet denne tråden.
Eplefe Skrevet 21. desember 2009 #27 Skrevet 21. desember 2009 Hva med å slutte å legge inn reklame for drittnettbutikken helseutvalget.no? Det er helt sikkert personer derfra som har startet denne tråden. Helseutvalget er ikke en nettbutikk, det er gratis. o_o
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2009 #28 Skrevet 30. desember 2009 Dette er litt off topic, men jeg ble litt bekymret når det blir sagt at kjønnssykdommer kan overføres fra vagina til munn ved slikking. Hvilke kjønnssykdommer er det i så fall? Herpes? Man burde kanskje unngå å slikke damer man møter på one-night stands da? Ble litt bekymret nå.. Har slikket en del ukjente damer uten slikkelapp Hvordan er deres erfaring? Burde man unngå oralsex på one night stands? Ja, det er lurt å være forsiktig. Jeg suger aldri en mann på en one night stand og krever bruk av kondom hele veien for å unngå smitte. Noen synes visst at jeg er teit da, men da får de bare synes det.
Teriyaki Skrevet 30. desember 2009 #29 Skrevet 30. desember 2009 Ja, det er lurt å være forsiktig. Jeg suger aldri en mann på en one night stand og krever bruk av kondom hele veien for å unngå smitte. Noen synes visst at jeg er teit da, men da får de bare synes det. Dette kommer jeg også til å gjøre den dag jeg evt. blir singel igjen. Har gått på en smell når det kommer til one night stand da jeg var yngre. Har heldigvis lært nå ja!
Gjest Gjest_Christine_* Skrevet 10. januar 2010 #30 Skrevet 10. januar 2010 Noen som vet hvor man får tak i slikkelapper? Og om kondom som er klippet opp funker like bra? Du får tak i slikelapper på www.helseutvalget.no
Gjest Gjest_Tore_* Skrevet 10. januar 2010 #31 Skrevet 10. januar 2010 En slikkelapp er en lapp av latex o.l som man legger over vagina når man slikker en jente for å forhindre smitte av kjønnssykdommer. Jeg blir stum av beundring, jeg som trodde jeg hadde peiling har aldrig hørt om en slikkelapp en gang. Jeg assosierte det først med en skvettlapp, for det har jeg nettopp kjøpt selv.
Gjest De skal du drite i Skrevet 15. januar 2010 #32 Skrevet 15. januar 2010 http://www.gjerrigknark.com/visit.php?id=12977 Her får du gratis slikkelapp, glidemiddel osv
Gjest Gjest_kristina_* Skrevet 15. januar 2010 #33 Skrevet 15. januar 2010 gratis slikkelapper, kondomer og latexfrie kondomer på www.helseutvalget.no (oppe til venstre klikker du)
Eplefe Skrevet 16. januar 2010 #34 Skrevet 16. januar 2010 Å HERREGUD. Kan noen stenge denne tråden? Jeg orker ikke enda en helseutvalget-link. Det må jo være mulig å lese tre-fire innlegg før en poster!
Gjest hemelig ^^ Skrevet 23. februar 2010 #35 Skrevet 23. februar 2010 slikke lapper er noe rektangel greier av gummi x) åå du kan gå inn på www.helseutvalget.no for å besille det gratis men du må besille kondomer først å det kommer med glide middel da åsså krysser du av slikkelapper nedenfor
Gjest lillelotta Skrevet 16. august 2010 #36 Skrevet 16. august 2010 Har aldri hørt om! Men så genialt!
Gjest KateW Skrevet 16. august 2010 #37 Skrevet 16. august 2010 Jeg har tenkt en del på dette, og dersom man trær en kondom på tunga, må jo det være lettere enn å skulle holde på plass plastikk?
Hoppetaujenta Skrevet 16. august 2010 #38 Skrevet 16. august 2010 SÅ har man jammen lært noe nytt i dag også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå