Gå til innhold

Slikkelapp

Gjest Gjest_Lesbisk_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lesbisk_*

Noen som vet hvor man får tak i slikkelapper? Og om kondom som er klippet opp funker like bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er et svar:

# Slikkelapp Det er en lapp av lateks som for det meste brukes av lesber for å unngå overføring av diverse kjønnssykdommer. Ettersom det er cirka umulig å få tak i slikt i Norge, kan du lage din egen slikkelapp av latekshansker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lesbisk_*

En slikkelapp er en lapp av latex o.l som man legger over vagina når man slikker en jente for å forhindre smitte av kjønnssykdommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama

Prøv å spør på gaysir.no? Sikkert flere der som vet enn her.

Men om du finner er det bare å si ifra, trur ikke gutta her hadde hatt vondt av å vite at det finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Gjest Gjest_jennie_*

Noen som vet hvor man får tak i slikkelapper? Og om kondom som er klippet opp funker like bra?

[/quodu kan få tak i slikkelapper på [email protected]. en komdon som er klippet opp funker ikke like bra som en kondom uten hull :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke skjønne annet enn at det må redusere nytelsen betraktelig?

Hele gleden med slikking er jo å kjenne en varm, myk og våt tunge der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke skjønne annet enn at det må redusere nytelsen betraktelig?

Hele gleden med slikking er jo å kjenne en varm, myk og våt tunge der nede.

Vil ikke ha styggedom allikevel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke ha styggedom allikevel.

Neida, selvsagt, men jeg tror jeg ville foretrukket annen sex og ingen slikking framfor slikking med slikkelapp. Virker så innmari lite tennende. Men igjen, jeg har jo aldri prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Eller Remapose? ;)

Jeg visste ikke hva en slikkelapp var, før jeg leste denne tråden. Da jeg leste overskriften, trodde jeg det var snakk om sånne merkelapper man setter på syltetøyglass o.l :dåne:

Kanskje kondomeriet har noe sånn? De har jo så mye fint i plastikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller Remapose? ;)

Jeg visste ikke hva en slikkelapp var, før jeg leste denne tråden. Da jeg leste overskriften, trodde jeg det var snakk om sånne merkelapper man setter på syltetøyglass o.l :dåne:

Kanskje kondomeriet har noe sånn? De har jo så mye fint i plastikk.

Jeg trodde dette var slang for sann svamp man fukter frimerker på jeg, så ikke hvilket forum det var postet i.. :rodme:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde dette var slang for sann svamp man fukter frimerker på jeg, så ikke hvilket forum det var postet i.. :rodme:

haha

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_gutt_*

Dette er litt off topic, men jeg ble litt bekymret når det blir sagt at kjønnssykdommer kan overføres fra vagina til munn ved slikking. Hvilke kjønnssykdommer er det i så fall? Herpes?

Man burde kanskje unngå å slikke damer man møter på one-night stands da? Ble litt bekymret nå.. Har slikket en del ukjente damer uten slikkelapp :unsure:

Hvordan er deres erfaring? Burde man unngå oralsex på one night stands?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Link.

"Forøvrig om oralsex og kjønnssykdommer:

HIV: Liten sjanse for overføring, men ingen garanti i det hele tatt.

Herpes: Kan smitte dersom den som utfører munnsex har aktive herpessår, inkl. vanlige herpessår på leppene. Men dette ville du garantert ha merket, i form av smertefulle sår på penis / glans.

Gonore: Kan smitte

Clamydia: absolutt vanligste smittemåte er via alminnelig samleie

Dette var litt generelt om dette."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig jeg er sær, men jeg trodde tråden handlet om en type sertifikat en mann kan få hvis han er god til å bruke tunga. Altså en type svanemerket mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...