krisfo Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Virker som en bra test det der Har den rosa mascaraen som fikk 5'er nå. Kjempefornøyd! Og jeg har prøvd mange! Har prøvd flere av de som var testet der, og vil si ternigkastene hun ga er ganske lik min erfaring om hvordan mascaraene er:) Så tror det er veldig trygt og stole på denne testen!
lillesky Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Den rosa er den eneste av dem som jeg er helt fornøyd med. L'oréal Lash Architecht drysser for mye, synes jeg.
tante fiolett Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Jeg har den rosa nå, og jeg kommer ikke til å kjøpe den på nytt. Gir et ok resultat, men synes den smitter av litt, og dessuten er det ikke så lett å forme vippene med gummibørsten, som etter min smak er litt for myk og "bøyelig". Det med mascara er en veldig individuell smakssak - hva man liker kommer an på hvilket resultat du vil ha og ikke minst på hvilket utgangspunkt man har fra naturens side (jeg har både korte og tynne vipper.. )
mari4ever Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Oops, innlegget kom flere ganger. Får ikke til å slette.. hei:) ble sjokkert over at hun her som testet disse makaraene må ha utrolig dårlige vipper hvis ikke longitude og lash architekt holder mål fra loreal:O disse maskarene er utrolig gode og jeg vet mange som mener det samme:) disse er veldig gode og samme gjelder denne volume exspress den nye lifting fra maybelline:) denne er en av de maskaraene jeg har vert veldig fornøyd med, bøyer vippene perfekt, samme gjelder define a lash volume, fiine vipper:)
krisfo Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 Aritg og se hva andre har prøvd og liker Jeg må bare tilføye at jeg syntes L'oréal Double Extension gjør vippene veldig fine i grunnen. Jeg liker at vippene er makerte. Pluss at jeg har ganske lange vipper, og derfor liker og markere de. Men noe som er negativt med denne er at den sitter fast som lim på øyenvippene mine Den er vanskelig og få av, og hender jeg mister øyenvipper når jeg strever for og få den av. Så den er litt sånn både og
krisfo Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 hei:) ble sjokkert over at hun her som testet disse makaraene må ha utrolig dårlige vipper hvis ikke longitude og lash architekt holder mål fra loreal:O disse maskarene er utrolig gode og jeg vet mange som mener det samme:) disse er veldig gode og samme gjelder denne volume exspress den nye lifting fra maybelline:) denne er en av de maskaraene jeg har vert veldig fornøyd med, bøyer vippene perfekt, samme gjelder define a lash volume, fiine vipper:) Kan jeg spørre hvordan type øyenvipper du har? Lange, korte? Fyldie , tynne?
Licota Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 Hm, jeg har faktisk ikke prøvd noen av de. Men jeg anbefaler maskaraer fra estee lauder (?), koster litt mer men holder det de lover. Og nå bruker jeg den gull-maskaren fra YSL.
mari4ever Skrevet 14. august 2008 #9 Skrevet 14. august 2008 Kan jeg spørre hvordan type øyenvipper du har? Lange, korte? Fyldie , tynne? jeg har helt ok lange og tynne vipper:)
krisfo Skrevet 15. august 2008 #10 Skrevet 15. august 2008 jeg har helt ok lange og tynne vipper:) Ganske så lik mine da regner jeg med : ))
Gjest Gjest_mari4ever_* Skrevet 15. august 2008 #11 Skrevet 15. august 2008 Ganske så lik mine da regner jeg med : )) ja har veldig tynne vipper, så disse maskarene er gode for mine vipper:) anbefaler veldig clinique sin high defenition lashes
Gjest Raptuza Skrevet 15. august 2008 #12 Skrevet 15. august 2008 Trudde Longitude frå L'Oreal var gått ut av produksjon, eg. Så no vart eg glad, løp og kjøp om det stemmer!
Gjest Laks Skrevet 16. august 2008 #13 Skrevet 16. august 2008 L'Oreal driver så vidt jeg vet med testing på dyr.
krisfo Skrevet 16. august 2008 #14 Skrevet 16. august 2008 (endret) ja har veldig tynne vipper, så disse maskarene er gode for mine vipper:) anbefaler veldig clinique sin high defenition lashes Da får jeg prøve den neste gang jeg kjøper meg mascara ! Takk for tips! Endret 16. august 2008 av krisfo
Gjest Lilleulv Skrevet 16. august 2008 #16 Skrevet 16. august 2008 Holder meg uansett til Diorshow jeg rart at det skal være så individuelt egentlig. diorshow er absolutt det verste jeg kan putte på øyenvippene mine. de lager kortere, tynnere, sammenklistra vipper med mindre bøy. åssen er det mulig :-D litt samme effekten med longtitude, men jeg har ei venninne som får helt fantastiske vipper av longtitude!
Gjest Gjest_mari4ever_* Skrevet 17. august 2008 #17 Skrevet 17. august 2008 Da får jeg prøve den neste gang jeg kjøper meg mascara ! Takk for tips! Bare hyggelig:) det er veldig invidiuelt fra person til person.. diorshow er ikke en favoritt hos meg og bare funket etter to ganger jeg hadde begynt å bruke den,så begynte maskaraen å klumpe seg noe veldig
Blairwitch Skrevet 17. august 2008 #18 Skrevet 17. august 2008 Den rosa er den beste jeg har prøvd, men jeg har ikke funnet den i vannfast.
Nemesis Skrevet 17. august 2008 #19 Skrevet 17. august 2008 Hvorfor har de aldri med dyrere maskaraer i slike tester som dette? Er alltid Loreal, Nivea og Maybelline som går igjen.
mari4ever Skrevet 19. august 2008 #20 Skrevet 19. august 2008 Hvorfor har de aldri med dyrere maskaraer i slike tester som dette? Er alltid Loreal, Nivea og Maybelline som går igjen. enig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå