Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en type og det har virkelig begynt å utvikle seg. Med utvikling tenker jeg, overnattinger, barna har begynt å bli involvert osv. Jeg har stolt 99 % på han men jeg har en bakrunn som gjør at jeg er veldig veldig skeptisk til menn. Jeg vet dette er et problem og jobber med saken.

Nå var det slik at vi møttes på nett. Siden jeg manglet denne lille prosenten for å stole helt på han fikk jeg en venninde til å se på siden hans og samtidig sende han et kompliment. Jeg hadde ikke trodd han svarte på det i utgangspunktet da han har vært rimelig klar på at han virkelig vil satse på meg.

Men så skjer nettopp det. Han svarer tilbake med et kompliment..Han ønsket kontakt med henne. Jeg ble kjempeskuffet og vet ikke hva jeg skal gjøre. Tok det opp med han og da han fikk vite at jeg sto bak dette ble han temmelig sur.

Så nå er jeg ute etter deres mening om saken. Ja jeg vet det er et dårlig tegn at jeg rett og slett sto bak denne testen, fullstendig klar over det. Men jeg føler det har skjedd et tillitsbrudd som jeg ikke vet om jeg klarer bare legge bak meg.

Hva sier dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest cybergirl
Skrevet

Ja han ble jo nesten tatt på fersken, ville ikke satset på han for å si det sånn..

Skrevet

Ville ALDRI involvert meg.

Hvis man finner en man VIRKELIG liker er profilen slettet på 1, 2, 3

Skrevet

Ikke så snilt å teste en person på den måten. Men nå fikk du ihvertfall vite at han fortsatt var på utkikk etter andre.

Skrevet

Skitten måte å gjøre det på, men du fikk jo vite at denne mannen kan du tydeligvis ikke stole på.

Hadde jeg på en eller annen måte (testet aldri) funnet ut at mannen min fortsatt hadde aktiv profil på nettet (møtes via nettet) etter at vi ble sammen, hadde jeg kuttet han tvert.

Skrevet
Jeg har datet en type og det har virkelig begynt å utvikle seg. Med utvikling tenker jeg, overnattinger, barna har begynt å bli involvert osv. Jeg har stolt 99 % på han men jeg har en bakrunn som gjør at jeg er veldig veldig skeptisk til menn. Jeg vet dette er et problem og jobber med saken.

Nå var det slik at vi møttes på nett. Siden jeg manglet denne lille prosenten for å stole helt på han fikk jeg en venninde til å se på siden hans og samtidig sende han et kompliment. Jeg hadde ikke trodd han svarte på det i utgangspunktet da han har vært rimelig klar på at han virkelig vil satse på meg.

Men så skjer nettopp det. Han svarer tilbake med et kompliment..Han ønsket kontakt med henne. Jeg ble kjempeskuffet og vet ikke hva jeg skal gjøre. Tok det opp med han og da han fikk vite at jeg sto bak dette ble han temmelig sur.

Så nå er jeg ute etter deres mening om saken. Ja jeg vet det er et dårlig tegn at jeg rett og slett sto bak denne testen, fullstendig klar over det. Men jeg føler det har skjedd et tillitsbrudd som jeg ikke vet om jeg klarer bare legge bak meg.

Hva sier dere?

Testet du ham ikke for å finne ut om du kunne stole på ham for å vite om forholdet var liv laga da?

Du fant ut at du ikke kunne stole på ham. OK, så avslutt forholdet da vel!!! Hva er det å legge bak seg om man allikevel skal avslutte forholdet?

Jeg forstår ikke problemet....

Skrevet (endret)

Nå hører det med til historien av vi er i en veldig tidlig fase så vi hadde ikke fått avklart om vi skulle satse på dette eller ikke.

Endret av Nigo-san
Skrevet

Tråden er ryddet.

- Nigo (mod)

Skrevet

Skitten måte å gjøre det på? Nei, dette tror jeg folk som vil sjekke på nett må regne med. Det er mye rart der ute og skal man unngå å bli såret, må man være en smule kynisk.

Skrevet

Det som jeg synes er mest urovekkende er ikke at han ga et kompliment tilbake. Mulig det bare var for å være høflig rett og slett? Men at han i det hele tatt har beholdt profilen...det virker som om dere er kommet et lite stykke på vei inn i et forhold mtp overnattinger, involvering av barn...

Det er NETTOPP det som er noe av det mest negative ved hele nettsjekkingen synes jeg, at man beholder profilen et godt stykke med seg. Det tyder vel på at man ikke er helt fornøyd med det man har funnet og kanskje leter etter "noe" enda bedre? Jeg synes det er respekløst, må kunne være mulig å konsentrere seg om en person om gangen.

Som en nevnte her over, har man truffet en man virkelig liker sletter man profilen på 1-2-3. Er vel ikke verre enn det.

Gjest Gjest_Dama_*
Skrevet

Jeg har også gjort den erfaringen.... Var sammen med en mann fra nettdating i ett års tid. Dessverre viste det seg at han satset dobbelt (minst). Både barna mine og hans!! og jeg ble såret, han hadde jo sitt livs fest. Jeg er i dag veldig skeptisk til menn og holder meg laaaaaaangt unna alt som lukter nettdating. Om det betyr at jeg skal være single for resten av livet så får det bare bli slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...