Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Eg og kjærasten min ynskjer å byrje med svømming som trening. Er det nokon som har kjennskap til stader i stavanger-området, der dette kan vere aktuelt? Me prøver å finne ein passande hall der det er mogleg å svømme litt fram og tilbake utan for mange hindringar. Av den grunn eigner kanskje ikkje familiebading seg like godt, men er det mogleg å gjere dette på vanleg offentleg bading, eller eksisterar det grupper for folk som tenker i dei banar som oss? Altså svømming som trening, utan å vere på eit proff nivå.
Gjest fragment Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Jeg er ikke så kjent i Stavanger at jeg kan svare på spørsmålet ditt, men jobber som badevakt i en offentlig svømmehall et annet sted i landet. Jeg vil tro at det i de aller fleste offentlige bad/svømmehaller finnes svømmebaner hvor folk kan drive med svømmetrening. Dersom dere ønsker å melde dere inn i en svømmeklubb er det helt sikkert muligheter for dette i Stavanger. Du kan jo søke litt på nettet.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Jeg er ikke så kjent i Stavanger at jeg kan svare på spørsmålet ditt, men jobber som badevakt i en offentlig svømmehall et annet sted i landet. Jeg vil tro at det i de aller fleste offentlige bad/svømmehaller finnes svømmebaner hvor folk kan drive med svømmetrening. Dersom dere ønsker å melde dere inn i en svømmeklubb er det helt sikkert muligheter for dette i Stavanger. Du kan jo søke litt på nettet. Takk for respons! Eg har søkt litt rundt på nettet, men eg har funne veldig lite informasjon som er hjelpande endå. Elles føler me oss litt lite i form, og litt for amatørar til at me kan delta i ein svømmeklubb endå som medlem. Dette er derimot eit alternativ seinare, når me begge kjenner at det kan vere passande. Igjen takk for hjelpa.
Gjest fragment Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 (endret) Da vil jeg absolutt anbefale å begynne for dere selv i en offentlig svømmehall. Som sagt er det nesten garantert lagt til rette for "amatør-trening" der det er 25 metersbasseng. Jeg svømmer selv jevnlig i hallen hvor jeg jobber - det har etter hvert blitt en fast del av treningen min. Det anbefales. Lykke til! http://www.stavanger.kommune.no/e-services...72?OpenDocument Her ser det ut til å være et passende tilbud for dere. Billig ser det også ut som det er. Endret 11. august 2008 av fragment
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Eg og kjærasten min ynskjer å byrje med svømming som trening. Er det nokon som har kjennskap til stader i stavanger-området, der dette kan vere aktuelt? Me prøver å finne ein passande hall der det er mogleg å svømme litt fram og tilbake utan for mange hindringar. Av den grunn eigner kanskje ikkje familiebading seg like godt, men er det mogleg å gjere dette på vanleg offentleg bading, eller eksisterar det grupper for folk som tenker i dei banar som oss? Altså svømming som trening, utan å vere på eit proff nivå. Du kan gå på f.eks Gamlingen eller i svømmehallen i sentrum. Der er det oppsatte tider som voksne kan bruke til trim (les :svømme frem og tilbake i eget tempo i). Unngå familie bading da det da er mye barn der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå