Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Jeg har uren hud, og trenger noe for å dekke. Det jeg har prøvd til nå fungerer ikke godt nok, enten ved at det gir skjolder (viser veldig godt skille ved hake osv.), eller at det ikke holder lenge nok. Noen superprodukter dere vet om? Fint om dere også sier hvor jeg kan få en prøve av produktet, er skikkelig lei av å bruke masse penger på ting som ikke virker.
Ce'Nedra Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Mineralfoundation. Jeg har aldri kunnet bruke foundation pga skjolder før jeg fant mineralsminke.
Gjest TS Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Jeg har uren hud, og trenger noe for å dekke. Det jeg har prøvd til nå fungerer ikke godt nok, enten ved at det gir skjolder (viser veldig godt skille ved hake osv.), eller at det ikke holder lenge nok. Noen superprodukter dere vet om? Fint om dere også sier hvor jeg kan få en prøve av produktet, er skikkelig lei av å bruke masse penger på ting som ikke virker. Jeg har vært inne på tanken, men er ingen som selger mineralsminke her, så jeg må prøve på nett. Er derfor skeptisk til å kjøpe noe dyrt uten at jeg vet om det fungerer. Finnes det nettsider jeg kan få prøvepakninger på mineralfoundation?
Gjest Lilleulv Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 da vil jeg anbefale Kanebo total finish eller cream finish
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Jeg har vært inne på tanken, men er ingen som selger mineralsminke her, så jeg må prøve på nett. Er derfor skeptisk til å kjøpe noe dyrt uten at jeg vet om det fungerer. Finnes det nettsider jeg kan få prøvepakninger på mineralfoundation? Både Everyday Minerals (http://www.everydayminerals.com ) og Kiss Me Minerals (http://www.kissme.no ) har gratis prøvesett der du kun betaler porto. Kiss Me har nettopp startet tror jeg og du får 5 små prøver i små poser. Everyday har litt større prøver i krukker. En billig og grei måte og teste farger og merker på :smile:
Gjest Keycha Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Jeg har uren hud, og trenger noe for å dekke. Det jeg har prøvd til nå fungerer ikke godt nok, enten ved at det gir skjolder (viser veldig godt skille ved hake osv.), eller at det ikke holder lenge nok. Noen superprodukter dere vet om? Fint om dere også sier hvor jeg kan få en prøve av produktet, er skikkelig lei av å bruke masse penger på ting som ikke virker. Glominerals.. Garantert suksess
Rexina Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Glo minerals er veldig bra! Men hvis du ikke vil ha mineralsminke, kan jeg anbefale Estee Lauder Double Wear, den gir kjempebra resultat uten skjolder, men du må ta den på litt raskt da, for den tørker fortere enn annen foundation, men har ikke hatt noe problem med å få fin hud uten ksjolder i hvert fall. og er den for lett etterhvert, kan du blande den med krem, da blir den medium dekkende:)
Gjest TS Skrevet 12. august 2008 #8 Skrevet 12. august 2008 Glo minerals er veldig bra! Men hvis du ikke vil ha mineralsminke, kan jeg anbefale Estee Lauder Double Wear, den gir kjempebra resultat uten skjolder, men du må ta den på litt raskt da, for den tørker fortere enn annen foundation, men har ikke hatt noe problem med å få fin hud uten ksjolder i hvert fall. og er den for lett etterhvert, kan du blande den med krem, da blir den medium dekkende:) Tusen takk for svar alle sammen! Har kontaktet en del av nettbutikkene å skal få prøver i posten Jeg har faktisk nettopp prøvd Estee Lauder Double Wear, fikk en prøve på parfymeri.. Og det var desverre den som fikk meg til å lage denne tråden, for denne ga meg mye skjolder! Selv om jeg blandet ut med krem.. I tillegg skiftet den farge i sollys, så det ble bare helt helt feil.. Men det kan jo selvfølgelig ha med feil farge å gjøre.
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 12. august 2008 #9 Skrevet 12. august 2008 Jeg vil annbefale deg Lancome sin Absolue Teint, den er den beste foundation jeg har hatt noen gang. Den er for voksen litt tørr hud, er veldig dekkende, lett å legge jevnt, ja jeg har bare gode ord om denne. Håper du ser det verdt et forsøk å få en prøve på denne, den er så god.
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 12. august 2008 #10 Skrevet 12. august 2008 Obs, jeg leste visst ikke godt nok at du skrev at du hadde uren hud, så da er kansje ikke denne den rette.
Rexina Skrevet 12. august 2008 #11 Skrevet 12. august 2008 (endret) Da ville jeg gått for Glo minerals. Kjøpte denne i dag (i presset verson) og den er virkelig GOD! lett å legge, dekkende og naturlig på. I tillegg inneholder den vitaminer, antioksidanter og zink som hjelper på sår/kviser:) Endret 12. august 2008 av Rexina
Rexina Skrevet 12. august 2008 #12 Skrevet 12. august 2008 (endret) . Endret 12. august 2008 av Rexina
Gjest Cinzano Asti Skrevet 13. august 2008 #13 Skrevet 13. august 2008 (endret) Er det mulig at den prøven du fikk på parfymeriet, Trådstarer, ikke var den helt riktige til din hudfarge og hudtype? Jeg vil tro at det faktum at du fikk et tydelig skille på haken/halsen, har mer med fagen å gjøre enn foundationen i seg selv. Muligens hvis du har grov/ujevn (og uren) hud eller noen tørre partier, vil ikke foundationen bli så pen, i hvert fall ikke hvis den i utgangspunktet er beregnet for en noe annen hudtype enn din. Foundation ser ofte ikke så fin ut på svært uren eller tørr hud fordi den har en tendens til å "kake seg opp" ( i mangel på bedre beskrivende ord). Da er det i så fall lurt å først prioritere god hudpleie for å få en bedre hud - som kanskje hjelper så bra at du ikke lenger trenger en dekkende foundation. Jeg falt litt ut her (unnskyld!), men jeg ville bare si at det er svært viktig å finne riktig farge når du velger foundation. Prøv på flere fager i ansiktet neste gang du er i parfymeriet. Tålmodighet er en dyd. Selv brukte jeg langt tid på å finne min favoritt- foundation, men når jeg til slutt fant Den Rette har jeg vært trofast . Dessverre har jeg ikke lik hudtype som deg, så et tips blir helt feil. Endret 13. august 2008 av Cinzano Asti
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå