Gjest Utlogget nå Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 A - Du har god økonomi, har drømmejobben, har drømmebilen, har stort flott hus som er innredet med dyre møblement/nåtidens stil. (mannen har god økonomi, og dere drar nytte av det i felles) MEN, dere har vært sammen en god stund og det gjør at dere er kommet i den fasen.-uten kjærtegn, sex, kos, kyss lenger; at det blir bare sjeldnere med ovennevnte for hverdag. B - Du har trangt økonomi, ikke bil, trives ikke helt på jobben(men er ufaglært så blir bare på samme arbeidssted pga redselen for å bli arbeidsløs), har et ganske passelig hus som er gammelt og som trengs å pusses opp med så og si nesten alt i huset,/-og må males,/- men som har gammelt billige møblement som ikke har dagens stil/i mote. Mannen har også trangt økonomi. Men dere har det fortsatt bra i forholdet etter å være sammen en god stund. Alt i forholdet fungerer fortsatt som det skal; sexlivet, kos, kommunikasjon osv..Dere er i tilleg til kjærester, bestevenner. satt her og tenkte om akkurat dette. lurte på om jeg kanskje skal spørre her, og se hva andre helst foretrekker..
Nigo-san Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Tja, ingen av delene er optimalt, men må jeg velge- så foretrekker jeg B. Jeg har sett mange, mange triste mennesker i kategori A, og det frister lite.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Alt. B Uten tvil, god økonomi gjør deg ikke lykkelig!!!!
Polly Ester Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Ville nok heller hatt en mellomting jeg også, men kunne jeg valgt så ville jeg valgt nr. 1, jeg... Eller - jeg ville valgt nr. 1 uten mannen - bare meg og ungene med god økonomi
LvonB Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Vel; vi var B-menneskene, og som en følge av det endte vi opp som A-mennesker; vi jobba hardt for å få et bedre liv, men det gikk ut over følelses-livet vårt. Men etter å ha jobbet med det er vi lykkelige A-mennesker!
Jade Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 B - det var oss for en del år tilbake! Vi har jammen klart å jobbe oss opp fra det punktet Kunne aldri tenkt meg å leve i et kjærlighetsløst forhold!
Gjest StockDama Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 Vi er på B, og jeg stortrives, selv om økonomien ikke er noe å skryte av. Så lenge vi har det fint som et par, så klarer vi oss flott på det vi har =)
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Som Tom Waits sier det: What makes a house grand Ain't the roof or the doors If there's love in a house It's a palace for sure Without love... It ain't nothin but a house A house where nobody lives
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #9 Skrevet 11. august 2008 Jeg ville valgt det første alternativet og jobbet skikkelig for å få forholdet opp igjen
Gjest TS Utlogget nå Skrevet 11. august 2008 #10 Skrevet 11. august 2008 Vi er på B, og jeg stortrives, selv om økonomien ikke er noe å skryte av. Så lenge vi har det fint som et par, så klarer vi oss flott på det vi har =) Å. jeg ble så rørt av dette. Det er dette man kaller kjærlighet. :love: Som Tom Waits sier det: What makes a house grand Ain't the roof or the doors If there's love in a house It's a palace for sure Without love... It ain't nothin but a house A house where nobody lives fikk tårer i øyne da jeg leste dette. Egentlig grunnen til at jeg spurte er at jeg og broren min har det sånn som beskrevet oppe. Mannen min hadde arvet et flott hus for noen år tilbake, som vi pussa opp og etterhvert klart å innredet det med det vi hadde lyst på. Vi er i fulljobb begge to, og har to flotte barn sammen. Jeg er veldig fornøyd med huset, og de andre tingene vi har. Men altså, det mangler noe. eller det mangler mye! Broren min derimot, de sliter økonomisk, ingen bil, de nylig hadde kjøpt seg et gammelt hus som må pusses opp(men de har ikke råd til å gjøre noen oppusing i det hele tatt). Han har ikke fagbrev og dermed tjener lite, og samboeren er ufør. De har vært sammen i snart 7 år. men man ser det på dem at de er fortsatt turtleduer. de er på bølgelengde og har det kjempefint sammen. fortsatt. og han er lykkelig. det ser man på han. kom til å tenke på det. hvordan?? hvordan klarer de å ha det så fint? Jeg vet ikke lenger om jeg kan si at vi har det bra vi, selv om vi egentlig har det. Det er som om jeg og mannen min har forandret oss så mye de siste årene. Jeg vil gjerne finne oss selv igjen!, og være tilbake i hvordan vi var for ti år siden. men det er ikke så lett. Jeg er faktisk ikke sikker på om det er det jeg vil engang! Er det andre her som føler likedan? *sukk*
Gjest StockDama Skrevet 11. august 2008 #11 Skrevet 11. august 2008 Tror grunnen til at jeg og samboeren har det så fint med så lite penger er kanskje fordi vi ikke bryr oss om å ha masse ting, stort hus eller dyr bil. Har ikke bil i det heletatt faktisk. Trist å se at dere ikke har det så bra, men det betyr ikke at det er umulig å fikse på det? Hvis begge er villig til å jobbe for det, sette av tid å bare være kjærester igjen, så ville det jo vært en liten start. Men først burde du kanskje finne ut om det er noe du faktisk vil.
milla-mor Skrevet 11. august 2008 #13 Skrevet 11. august 2008 Uten noen som helst tvil B... Dersom man ikke har kjærlighet, har man ingenting.
Gjest Sonjas Skrevet 11. august 2008 #14 Skrevet 11. august 2008 Ingen av de...men må jeg får det bli B. A hørtes drepende kjedelig ut.
Ciara Skrevet 11. august 2008 #15 Skrevet 11. august 2008 Ville valgt b, selv om det ikke er optimalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå