Gå til innhold

Morgengave til HENNE??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette må vel være det rette stedet å spørre hva en jente virkelig hadde satt pris på å få i morgengave??

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ja. Det er det!! icon_razz.gif

Va med

-smykke

-øredobber

-tommelfingerring (det er ikke mange som liker det. Men er dama litt tøff/røff. så er det sikert midt i blinken?!)

-kunst

-gavekort til masør

-gavekort til reise (bryllupsreise om dere ikke har planlagt)

-Pc

-gavekort til tatovering

-fallskjermhopp/strikk hopp

-Klokke

-personsøker/mobiltelefon

-sykkel

-spark

-rollerblades icon_razz.gif morsom gave!

-en kurv med myye frukt (jordbær,druer) på botn er det et gavekort til et eller annet.

Da skal du se trynet hennes etter hun får se det.

Det er jo ikke så kult å få frukt kurv til morgengave. Så DA blir hun jo kjempe glad og overasket.

Skrevet (endret)

*

Endret av Fakse
Skrevet

Det er sikkert mange spennende ting man kan gi i morgengave. Selv håper jeg på å få det mest tradisjonelle, nemlig smykker. Det er noe som varer livet ut, er romantisk og det jeg synes egner seg best.

Det er helt sikkert delte meninger om dette, men jeg håper for all del min kjære ikke får det for seg at han skal overraske meg med noe kreativt og utradisjonelt.12

Gjest sexysadie
Skrevet

En venninne av meg fikk en ganske artig morgengave:Hennes husbond hadde fått støpt sin k## i jern.D må da være en gave som virkelig varer evig???+

Skrevet

Hei hei!

Jeg syntes det er kjempevanskelig å fortelle hva jeg ønsker meg når han maser og maser om at jeg må komme med anternativer!

Huff!

Treningskort, time hos hudpleie...

Det er liksom så mye samtidig som det ikke er lett å komme med konkrete forslag!

Jeg h åper han finner ut noe av sin egen fantasi - blir mer glad når jeg vet at han har funnet ut dette på egen hånd enn hvis det er noe nyttig og varer evig (som han ikke har funnet på selv i det hele tatt). Tabu er å spørre mamman min - OG AT JEG VET HAN HAR SPURT!

Ihvertfall - Den beste gaven jeg kan få er at han har funnet på det heeelt på egen hånd!

...Men det er ikke ulovlig å forhøre seg og trikse litt icon_smile.gif

Lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet

En bismarck länk i guld med en berlock på ex. ett litet hjärta. Sedan kan du fortsätta ge henne en ny berlock för varje år ni är gifta och vid varje stor händelse i ert äktenskap ex: vid barnafödelse en liten björn, ett par babyskor mm

när barnet fått ett namn kan du ge henne en liten rund bricka med barnets förnamn och födelsedatum på

Min mormor fick ett sådant armband och tillslut hade hon så många berlocker att de var tvugna att köpa en länk till.. (fick 7 barn)

DET är en gåva som räcker läääänge!!

*svenskbrud*

Gjest Anonymous
Skrevet

En kvinne kan aldri få for mange diamanter.

Skrevet

Hmmm... Et sexy foto av deg selv??? Ellers holder jeg også på smykker.12

Skrevet

Enig med anonym - diamonds are a girls best friend!!

Jeg ønsker meg ring med diamant. Håper han vet det...

Vi har forlovelsesringer i hvitt og gult gull. På min ring er det en diamant. Drømmer om null morgengave og tre diamanter på ringen når han setter den på meg i kirka...

Huff, føler meg egoistisk. Men jeg har spart over ti tusen til hans morgengave....! (Kjempestolt!!)

Skal kjøpe en dyr klokke til han og reise for to til Paris. Denne reisen har avreise på bryllupsdagen vår, om ett år!!

Skrevet

Kjøp noe varig!

Personlig blir jeg imponert over de som klarer å finne på noe utenom det vanlige, f.eks. fikk ei venninne av meg en gammel platespiller, antikk med sveiv og greier for hun elsker gamle ting.

Eller noe man ordner selv - kjempemorsomt når han virkelig har lagt arbeid i det, en kollasje med morsomme bilder av dere, lei et studio og syng inn favorittlåten deres på CD...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...