Gjest nr2 Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Når man skal ha vielse i kirken. Skal man vel bare bestille kirke? Eller skal man "bestille" prest også?
mia83 Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Når man skal ha vielse i kirken. Skal man vel bare bestille kirke? Eller skal man "bestille" prest også? Vi bare ringte til menigheten vår og sa at vi har bestemt oss for å gifte oss på den og den datoen, og da fikk vi vite hvilke klokkeslett som var ledige for vielse. Vi fikk brev i posten der det stod navnet på presten. Så presten er "inkludert"
Gjest nr2 Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Hehe, det var det jeg trodde. Men vil ha alt på plass vet du, så jeg ikke glemmer noe til den viktige dagen
Gir Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Vi skal ha en barndomsvenn av meg som prest, men han fikser alt med kirken, så vi booker og han sier ifra at han skal holde vielsen. Så hvis man kjenner en prest er det sikkert OK å booke kirke og prest separat også. Bare han / hun er vigslet for den kirken (eller hva det heter når de har lov til å holde gudstjeneste i en kirke)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå