Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Er det sånn at nesten alle jenter der ute har en spesiell bestevenninne? Føler meg litt annerledes..har flere venner/venninner men ingen som når bestevenninne status hos meg... Har dere alltid hatt en som er best?
Lilith Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Nei, jeg har ikke hatt en bestevenninne siden jeg gikk på videregående.
Gjest Bloom Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Ikke nå lenger, men hadde når jeg var yngre. Har mange gode venniner, men ingen som er "best". Er vel min kjære som er min bestevenn, selv om han ikke er jente da
Gjest Gitte Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Ja jeg har en bestevenninne. Min eldste venninne som jeg fortsatt er mye sammen med. Vi bor 45 min fra hverandre men ses flere ganger pr uke allikevel, hun har også bodd noen år på andre siden av landet men ingenting ble forandret... Snakker sammen på telefon flere ganger om dagen til og med.. Det kan nesten virke litt "syklig"..
Morea Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Har vel fire venner jeg vil karakterisere som "ekstra nære" venninner. To møtte jeg på Blindern, en hjemme i Bygda og en gjennom venner/jobb. Kan ikke og vil ikke si at en av de er en bedre venninne enn de andre. De er også ganske ulike, og det er faktisk oftere at jeg møter de hver for seg enn sammen (bortsett fra to som møttes gjennom meg og ramla utpå en meget fuktig bytur sammen, så det var jo på en måte bra)
flYflax Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Jepp, jeg har ei bestevennine som jeg har kjent i noen år.. Forholdet vårt startet faktisk med masse krangling (Igjenom en felles bekjent..) og vi er utrolig tette nå, og hun bor her i helgene og ferier
Strawberrygirl Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 Jeg har heller ikke hatt noen ordentlig bestevenninne siden videregående. Jeg har noen venninner, men skole, jobb og hobby (hest) og samboer tar mye av tida! Nå har jeg aldri hatt noe behov for å ha mange venner og være med dem konstant, så det er ikke kjempe krise. Men noen ganger må jeg innrømme at jeg savner den gode gamle venninne gjengen! Min kjæreste er jo på en måte min bestevenn, som jeg deler gleder og sorger, og andre merkelige ting med nå=) og venninnene mine treffer jeg jo på skolen, og noen har samme hobby som meg, og noen går jeg ut på byn med iblant. Så har mine behov dekket:)
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #8 Skrevet 10. august 2008 Nei, jeg har vel egentlig ikke én bestevenninne, selv om en av venninnene mine regner med som den nærmeste vennen og det er henne jeg kanskje snakker med oftest. I tillegg har jeg to andre ordentlig nære venninner i den forstand at vi har veldig god kjemi og kan snakke om alt, og et par-tre andre jeg regner som nesten like nære. En av grunnene til at jeg ikke har én bestevenninne kan være at jeg har flyttet mellom steder flere ganger i voksen alder, og flyttet fra venner i samme slengen. Jeg synes det tar lang tid å etablere et vennskap, og selv om jeg stoler 100% på vennene mine og at det alltid er fint å treffe dem igjen, er det vanskelig å holde nær nok kontakt når man bor i helt ulike deler av landet. Men jeg har ikke noe behov for én bestevenninne heller så lenge jeg har de vennene jeg har.
Gjest78 Skrevet 10. august 2008 #9 Skrevet 10. august 2008 Jeg har alltid hatt en bestevenninne, selv om jeg nesten kun omgår gutter ellers. Da jeg var yngre varte de gjerne ikke lengre enn et par år av gangen. Min bestevenninne nå har jeg kjent i ca 20 år, men vi ble ikke bestevenninner før på videregående, for ca 10 år siden. Siden har vi holdt sammen i tykt og tynt, selv om vi stort sett har bodd veldig langt fra hverandre.
Gjest Purple Haze Skrevet 10. august 2008 #10 Skrevet 10. august 2008 Jeg har en bestevenninne som jeg har kjent i 25 år. Hun er den jeg er mest glad i i hele verden, bortsett fra barna mine. Også har jeg tre andre veldig nære venninner. Og noen veldig gode kompiser. Og veldig mange bekjente.
LvonB Skrevet 10. august 2008 #11 Skrevet 10. august 2008 (endret) Er vel min kjære som er min bestevenn, selv om han ikke er jente da Signerer den! Jeg har to gode venninner som jeg har kjent i 30 år, men ikke noe "bestevenninne". Jeg har en god og trivelig sosial omkrets som gir meg det jeg vil ha. Endret 10. august 2008 av LvonB
angeleyes Skrevet 10. august 2008 #12 Skrevet 10. august 2008 Jeg har ikke en venninne som jeg regner som den beste. Det har jeg aldri hatt. Jeg har fire venninner som jeg regner som veldig nære. Også en del andre som jeg ser på som gode venninner.
Lille Lea Skrevet 10. august 2008 #13 Skrevet 10. august 2008 Er omvendt jeg, har 2 venninner som jeg har kjent hele livet, søstern min og exn. Ikke så mange venninner..
milla-mor Skrevet 10. august 2008 #14 Skrevet 10. august 2008 Jeg har en bestevenninne som jeg har kjent i 19 år. Vi har kranglet endel, til og med sloss (i veldig unge dager), men hun stiller opp i tykt og tynt, og jeg vet hun alltid er der for meg. Og jeg for henne. Hun bor for tiden i et annet land, men uansett hvor lang tid det går mellom vi ser hverandre, så er alltid alt som før.
Trampe Skrevet 10. august 2008 #15 Skrevet 10. august 2008 Nei, jeg har ikke en bestevenninne. Men jeg har fire veldig nære venninner, som jeg deler mye med. Og så har jeg flere andre venninner, noen gode, andre typiske cafevenninner. De nærmeste venninnene mine oppfyller vel bestevenninnekriteriet, men jeg synes egentlig "bestevenninner" er noe som hører barneskolen til...
Gjest Stjernedryss Skrevet 10. august 2008 #16 Skrevet 10. august 2008 Jeg har ikke en bestevenninne. Hadde i ungdomsskolealder. Jeg har flere venner nå, men ingen skikkelig nære, så er i bunn og grunn alene.
Gjest StockDama Skrevet 10. august 2008 #17 Skrevet 10. august 2008 Hadde en venninne jeg ble "kjent" med i en alder av 2, regnet henne som bestevenninne fram til ca 16-17års alderen, etter det har vi mer eller mistet kontakten. Besøker hverandre når jeg er i hjembyen..
lillesky Skrevet 10. august 2008 #18 Skrevet 10. august 2008 Gikk mange år uten bestevenninne, men nå har jeg en. Og et par veldig nære venninner. Er helt sikkert noen der ute for deg også.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #19 Skrevet 11. august 2008 Har "alltid" hatt en bestevenninne men blitt "borte" sånn etter tur pga jeg eks flyttet, fikk barn mm... Har ei fantastisk god venninne nå som jeg har møtt i voksen alder....det blir noe annet å møte ei venninne som blir din gode venninne i voksen alder....faktisk:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå