Lena1 Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Hei! Jeg har kjøpt lady-comp ettersom jeg leste mye bra om den her på forumet. Jeg har tatt tempen siden 20. juli og den viser rødt nesten hele tiden, selv etter mensen. Jeg har relativt regelmessig mens. Har noen av dere erfaring med hvor lang tid det tar før lady-compen har lært nok til å vise flere grønne dager? Og hvor mange grønne dager får du/dere i snitt per måned?
Gjest jae Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Sluttet på p-piller og begynte på lady-comp i mai. Viser fortsatt alt for mange røde dager dessverre, men håper på at det blir litt bedre snart. Kan ta opptil tre måneder før ting stabiliserer seg.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 12. august 2008 #3 Skrevet 12. august 2008 Jeg begynte med min ladycomp i oktober 07. Den viser fortsatt mange røde dager.. Men hvis man vet sånn ca når man har EL, så er det jo bare å være forsiktig de 5 dagene før og samme dagen (jeg er litt forsiktig dagen etter og jeg da bare for å være helt sikker). Men vi har hatt sex på flere av de røde dagene, men bare hoppet av i svingen.. Litt riski, men har gått bra hittil:)
Lena1 Skrevet 12. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2008 Oi, virker som om Lady Compen trenger mer tid på å lære meg å kjenne enn jeg hadde regnet med gitt! Ble litt nervøs da jeg fant denne artiikkelen om "trygge dager" da: http://womenshealth.about.com/cs/pregnancy...enpregoccur.htm Den sier blandt annet: "...only about 30 percent of women actually have their fertile period between days 10 and 17 of their menstrual cycle." Synspunkter?
Gjest jentepusen Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Min lege frarådet meg denne metoden med måling av tempt. Godt var det...... For nå har ei venninne av meg blitt gravid! Heldigvis for dem går det greit, selv om dem ikke hadde planlagt dette så tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå