Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg vurderer å punge ut for ti timer med PT ho SiB til høsten, og lurer derfor på om noen av dere har det?

I såfall hadde det vært kjempesnilt om dere kunne dele deres erfaring med meg. Jeg vil jo gjerne vite om det er verdt alle pengene. :)

Endret av Saeria
Videoannonse
Annonse
Gjest Fjøsnisse42
Skrevet
Jeg vurderer å punge ut for ti timer med PT ho SiB til høsten, og lurer derfor på om noen av dere har det?

I såfall hadde det vært kjempesnilt om dere kunne dele deres erfaring med meg. Jeg vil jo gjerne vite om det er verdt alle pengene. :)

Absolutt ikke vært penga. Trenger du en til å holde deg i hånda for 300 kr. i timen er sjansen stor for at du ikke holder ut særlig lenge når PT`n er borte. Ofte er kunnskapsnivået også svært begrenset. Ønsker du kunnskap og inspirasjon anbefaler jeg Treningsforum.no. Der er info og hjelp for ulike nivåer.

Skrevet

Flere med FAKTISK erfaring med SiBs PTere? Jeg er ikke avhengig av en PT, men jeg vil gjerne ha en motivator/coach, som kan hjelpe meg de første ukene. Jeg vil jo snakke med de først, før jeg bestemmer meg og da. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...