Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Hvor vanlig er det å ha det? Svigers synesw vi skal ha det, hvor vi ber forlovere, toastmaster,søsken og folk vi har fått gave av,men som ikke ble bedt i bryllup. Sier det er fint å få spist opp kaker. Jeg ønsker ikke å ha det da min side ikke er vandt til det og jeg vil ta det rolig dagen etterpå. Sa vi ikke ville ha det,men da sa de at de kom til å ha det allikevel fordi de pleide det. Men UTEN oss!!?? Synes det bli for dumt jeg.. Hva synes dere?
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 De bryllupene jeg har vært i er det vanlig at folk tar med resten av kaka som de har hatt med seg når de reiser, om de reiser etter at kakene er spist vel og merke.. Blir det igjen noe kaster vi det heller ja.. Synes det med kakene blir for dumt argument, orker ikke mer av det dagen derpå.
la novia Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Vi feirer over en helg, og kommer sikkert til å slutte av med kombinert lunsj/kakerester på søndag. Uansett syns jeg dere skal gjøre som dere vil! Hvis det betyr at det ikke blir restelag, så blir det ikke det, da. Dere får gi klar beskjed om at det er dere som arrangerer bryllupet, ikke dem. Lykke til!
Tusenfryd Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Du gjør selvsagt hva du vil - men det er hyggelig som gjest - særlig når man er tilreisende og kanskje ikke har fly før litt utpå dagen eller noe, å få komme og si takk for i går til vertskap, brudepar og andre gjester. Etterpålag med de som ikke ble bedt i selve bryllupet er ikke vanlig hos oss før en gang senere, sånn vennefest liksom.
Gjest Gjest for now Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 I og med at mitt bryllup var en familiedugnad på alle mulige måter, møtte nærmeste familie, og venner som ville, opp i lokalet dagen etterpå for å spise rester av både mat og kaker før vi ryddet lokalet. Det var veldig koselig for alle, for vi hadde jo så mye å prate om i og med at alle inntrykk hadde sunket bedre inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå