Gjest Lille Bie Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Hei! Jeg og kjære skal i bryllup til en vennine om ett pat måneder, og i den anledning trenger jeg selvfølgelig ny kjole! Men problemet er at jeg ikke finner noen. Det er et formelt bryllup, så jeg trenger en veldig pen kjole. Jeg er veldig glad i 60-talls kjoler, så om det er noen som vet hvor jeg kan finne det? Helst over nett. Det jeg helst skulle hatt kjoler lik disse "puff" kjolene som Sarah Jessica Parker bruker i sex og singelliv, slike som er kne-/legglengde på, med et stoort tyll skjørt! De er jo helt nydelige! Men veldig vanskelige å finne. Prisen er ikke så viktig, bare jeg liker kjolen. Så om NOEN vet om noen nettbutikker som selger slike kjoler, så hadde jeg blitt lykkelig! Har vært inne på Oasis, Forever21, Ellos, Hm. Mm, men jeg fant ingen som var spesiell nok! (ja, er litt kresen ) Kan noen hjelpe meg med noen nettsider? Blir såååå glad for hjelp!
Ginen Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Hørte om en side på radio p4, men har ikke sjekket den ut. www.nelly.com Lykke til!
Gjest Lille Bie Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Var inne der å tittet litt rundt, og fant en som jeg kanskje likte Jeg syntes folk her til lands er så dårlig på å pynte seg! Derfor så er det ikke så mange kjoler å finne rundt i butikker.... Noen andre?
Dragonlady Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 spørs hvor du er fra i landet, da, men gicci i bergen har en del fine kjoler i 1500-2000 kroners-klassen. Gicci
topsy Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Vet ikke om de har sånn kjole som du er ute etter, men her er det iallefall mye å velge i og mange fine kjoler synes jeg. velg modell først, deretter farge. Jeg skal selv i bryllup i slutten av måneden og har vært i dialog med disse. Det er ca. 5 ukers leveringstid, men de har også en del modeller på lager. Jeg fikk tilsendt liste pr. mail med oversikt over lagerbeholdning. Jeg hadde bestemt meg for kjole her og skulle til å bestille, men "gikk meg på" en kjempfin kjole i en butikk her jeg bor. Lykke til http://www.thcfashionno.com/index.php
Solstrålejenta Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Her er link til en side med masse selskapskjoler Meng
Gjest Lille Bie Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 supert! Tusen takk! Men ett par av de sidene hadde leveringstid på 5 til 10 uker, og brylluper er om 3-4, så det går desverre ikke. Noen som vet om sider der man betaler og får levert kjolen i posten 7 dager senere? Æsj, skulle ønske Zara hadde nettbutikk!
Gjest Lille Bie Skrevet 10. august 2008 #8 Skrevet 10. august 2008 Også en ting jeg lurer på: Om jeg feks kjøper meg kjole på asos.com, blir den pålagt toll og moms?
Dragonlady Skrevet 10. august 2008 #9 Skrevet 10. august 2008 Varer under 200,- er tollfrie, over 200,- må du fortolle... Du kan lese mer om tollbetingelser her
Gjest undrer meg på Skrevet 11. august 2008 #10 Skrevet 11. august 2008 hm... først skriver du at du skal i bryllup om ett par måneder.... og så er det for lang leveringstid med fem uker for du skal i bryllup om 3-4 uker.... har de flyttet bryllupet plutselig eller??
Gjest Lille Bie Skrevet 11. august 2008 #11 Skrevet 11. august 2008 (endret) hm... først skriver du at du skal i bryllup om ett par måneder.... og så er det for lang leveringstid med fem uker for du skal i bryllup om 3-4 uker.... har de flyttet bryllupet plutselig eller?? Først skal jeg i bryllup i begynnelsen av september, og ett i slutten.. Jeg skrev feil i startinnlegget, for det er 1 1/2 mnd til det siste bryllupet jeg skal i, og en mnd til det første. DERFOR er det for mye med 5 uker leveringstid.. Endret 12. august 2008 av Lille Bie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå