Ginen Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Nå er det 13 dager til vi gifter oss! Vi skal ta "vanlige" bilder bryllupsdagen, men dagen derpå skal vi ta sånne "trash-the-dress"-bilder. Så i går prøvde jeg brudekjolen, men i stedet for de lavendelfarga skoene og lilla sminke og tiara og sånt, hadde jeg styla meg til dagen-derpå-bildene. Hadde på svarte pumps, hadde svart-sotete øyne og en svart blomst i håret (sånn h&m-fjas). Og jeg må si det var dritkult! Haha! Min kjære var der også, og han likte det også veldig godt (vi er ikke overtroiske nei, han var med og kjøpte kjolen). Lillesøstra hans tok et par bilder, og de ble kjempefine! I disse jantelovtider føler jeg meg nesten skamfull over å si det, men det må vel være lov å syns en selv faktisk ser temmelig bra ut sånn once in a while? Eller? *småflau*
Possibly Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Det høres morsomt ut. Men jeg tror ikke jeg skal trashe kjolen selv.
Ronjadatterdatter Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 (endret) Høres tøfft ut! Mulig vi må herme, så kain jo han som da e min mainn bryte alle bunadsregler.... Kjøre på me dongeri el skinn jakke, åslips i stede for tørke, og måtte g.. forby blomst evt i bunadjakkeslaget Syns je ser til bunadsårds medlemmene. Tante ville finne de helt :hår: Endret 14. august 2008 av Ronjadatterdatter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå