MissiS Skrevet 1. juni 2003 #1 Skrevet 1. juni 2003 Hei! Noen som har tekstene til salmene "Guds godhet sang i sinnet" og "Stor er din trofasthet" liggende?? Det haster litt med å få laget kirkeprogrammet! Vet de står i salmeboka, men jeg har ikke tilgang på den her hjemme... Send meg en PM evt på mail.... På forhånd takk for hjelpa? MissS
Sisilie Skrevet 1. juni 2003 #2 Skrevet 1. juni 2003 eguiden.no/bryllup/inspirasjon/brukertips-salmehefte.shtml http://www.halden.org/baptistcd/musikk/hegeanet.htm Her fant jeg begge salmene ved å søke på Google.
Sisilie Skrevet 1. juni 2003 #3 Skrevet 1. juni 2003 Jeg var litt for rask med den første- men skriv inn salmeteksten på Google, så kommer de opp.
Sisilie Skrevet 1. juni 2003 #4 Skrevet 1. juni 2003 Uff, skal selvfølgelig stå Kvinneguiden i den første.- Men uansett så finner man det meste på Google.
Pip Skrevet 1. juni 2003 #5 Skrevet 1. juni 2003 Sender deg teksten til 'Stor er din trofasthet' etterpå. (Denne står forresten ikke i salmeboka! Kan være lurt å snakke med organist, og evt. skaffe noter...) Den andre tror jeg kanskje ligger tekst til på www.orkdalsmenighetene.no ?
MissiS Skrevet 2. juni 2003 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2003 Takk for svar! Nå sparte dere med for masse arbeid! Thanx! MissS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå