Gå til innhold

PSO-salve (Bodøsalve)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med psoriasis i hodebunnen, som klør og flasser veldig. Vil helst unngå kortisonkurer, og har nå fått tips om PSO-salven (Bodøsalven). Jeg har akkurat begynt å bruke PSO-liniment, og syns jeg merker litt bedring, men vanskelig å si etter bare noen få dager. Er det noen som har erfaringer med denne?

Videoannonse
Annonse
Gjest missLady
Skrevet

Hmm, ikke erfaring med dette spesielle merket. Men har prøvd andre "vidunder"kremer, som viste seg å ikke ha en effekt i det heletatt, utenom det å tømme lommeboka for penger da!

Men jeg har prøvd mange forskjellige liminenter og shampoer for pso i hodebunnen. (fått av hudlege) Og det som har funket best for meg er tjæreshampoo. Den fjernet alt :jepp:

Fikk også denne resepten av hudlege!

Lykke til!

Skrevet

Takk for tipset, det må jeg prøve. Er det det samme som Fungoral eller Selsun? De har jeg nemlig prøvd, uten resultat..

Skrevet

Jeg er storfornøyd med Bodøsalven, jeg. Har ikke erfaring med psoriasis da. Men sønnen min hadde mye atopisk eksem da han var liten, og den forsvant etter en tids bruk av Bodøsalven. Brukte både natt- og dagsalven på ham. Nattsalven lukter litt av tjære, og det var litt ubehagelig i begynnelsen, men ble fort vant til det.

Den andre sønnen min hadde et utbrudd av elveblest, da smurte jeg nattsalven på, etter å ha snakket med legen. (Ante ikke hva det var han hadde fått først.) Legen var positiv til Bodøsalven. Det tok under en time, så var alt utslettet borte.

Ellers har jeg brukt den til nesten alle slags hudplager, og passer på å aldri være fri for nattsalven. Dagsalven kjøper jeg ikke mer, ettersom vi "takler lukta" på nattsalven, så bruker jeg/vi bare den. Etter min mening så er den nærmest et genialt produkt for hudirritasjoner og eksemer. Har brukt den i over 8 år nå, med varierende hyppighet, men aldri varierende resultat. :)

Gjest missLady
Skrevet
Takk for tipset, det må jeg prøve. Er det det samme som Fungoral eller Selsun? De har jeg nemlig prøvd, uten resultat..

Nei! Har prøvd begge de to, funket ikke til meg heller. Tjæreshampoo er en svart shampoo man påfører 3 ganger i uken når man dusjer.. Den lukter litt ekkelt, men det forsvinner når håret er tørt igjen.. Funker kjempe bra på meg, eneste som funker! Legen din må skrive resept!

Skrevet

Da skal jeg sørge for å få resept på tjæreshampo, det høres ut som det kan hjelpe. Og så får jeg fortsette med Bodøsalven også, det kan hende det bare trenger litt tid. Takk for tipsene :)

• 3 år senere...
Skrevet

Hei her!

Googlet på Bodøsalve for å sende link til en som er ille plaget med psoriasis. For en tid tilbake fikk jeg sett effekten av denne salven hos en dame i 50- årene som hadde fått ekstrem- psoriasis. Hun var så ille plaget at det gikk utover nattesøvn og psyken. Etter et tips om effektiv hjelp kjøpte hun Bodøsalven og startet bruke den jevnt, dag & natt. Hun smurte seg inn hver morgen, og nattkremen ble møysommelig smurt og massert inn. Etter ca 14 dager begynte hun å merke forbedring, og etter ytterligere noen uker

( ca 3 mndr) var all psoriasis BORTE! Huden ble så myk og vakker som på en baby. Jeg må da kunne si at denne salven hjelper, iallefall for noen?

• 11 år senere...
Skrevet

Andre med erfaringer. Har bestilt gratis prøvepakke og er spent. 

Anonymkode: 89282...e0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...