Gå til innhold

drømmebryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem her har drømt om det perfekte bryllupet ?:) Noen som vil dele hvordan dagen skal være? Tema, farger, kjole? ALT?:) Håper på mange svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har aldri vært en sånn jente som har drømt om det store bryllupet og å være prinsesse for en dag etc. Men jeg har jo gjort meg opp noen tanker etter at vi bestemte oss for å gifte oss. Her er det viktigste for meg:

1) At vi får en fin vielse med god stemning, humor og romantikk

2) At alle vi er glade i kan komme og dele dagen med oss

3) God mat og drikke så alle blir mette og glade

4) En fest som ikke slutter før sola går opp

Kjole, pynt og annet stæsj som varer i 1 dag nedprioriteres, mat og drikke prioriteres. Gode venner prioriteres over fjerne slektninger. Humor og glede skal prioriteres over romantisk "kliss", fordi det ikke føles riktig for oss som par å ha et Hollywood-bryllup.

Edit: Vi er forresten enige om to andre ting også:

1) Vi vil ha festen i naturskjønne omgivelser

2) Vi vil gjøre så lite som mulig selv og heller nyte tiden og glede oss i tiden før dagen.

Endret av Gir
Skrevet

I all hovedsak går drømmebryllupet mitt ut på å gifte seg med drømmemannen min :rødme:

At jeg er i en flott prinsessekjole foran mennesker jeg er glad i på det som forhåpentligvis blir en lettlivet og fin fest er en skikkelig fin bonus :)

Skrevet

Jeg har seff vært ei av disse jentene som har drømt siden jeg var liten!

Først av alt så har alltid mitt ønske vært å gifte seg i kirke, stor gammal kirke, men nå blir det jo ikke sånn. En annen tanke jeg alltid har hatt er at jeg vil ha hagebryllup! Der man har hvite stoler på hver sin side av midtgangen hvor det er rød løper. Og det må være på høsten. Der skal fargene gå i rød, gul, litt mørkegrønn.... Rett og slett høstfarger!

Tema: høstløv(høres helt sykt ut men)

Drømmekjolen ska være me A-snitt fra magen.

:D

Skrevet

Jeg er ikke forlovet ennå, men det hindrer meg ikke i å drømme :rødme: Jeg er vel en av de få som som drømmer om vinterbryllup. Elsker jula, så jeg vil ha desemberbryllup med snø, hest og slede, lokale pyntet i rødt og grønt med juletrær i hjørnene og smålys overalt. Masse levende lys inne og fakler ute. Meeeen, siden jeg bor på vestlandet er det dårlig med snø så spørs om det blir med drømmen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...