Gjest Tanita Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 (endret) Når man registrerer seg der, bruker man å skrive sitt virkelige fulle navn der, eller lar man være og skriver noe annet? Edit: Altså, ikke fulle navn som nick, men når man registrerer blir man bedt om sitt fulle navn... ? Endret 10. august 2008 av Tanita
pittie Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Jeg pleier å skrive mitt fulle navn, men du kan sikkert skrive det du vil ;P
Gjest Tanita Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 (endret) Kan det være noen ulemper å skrive sitt eget navn eller er det bare fordeler? Har jo ikke noe å skjule egentlig, men internet er internet. ....Og ALLE mulige nick er opptatt... Og jeg er ikke i den kreative sofaen idag, akkurat. Endret 10. august 2008 av Tanita
pittie Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 De sidene skal jo egentlig være sikret jr personvern. Tror de bare vil ha opp navn så de vet hvem som eier profilen om det skulle skje noe. (ikke mange sidene jeg har vært registrert på som ikke skal ha fullt navn, hehe) Men nettby er såpass offentlig at det er nok ikke noe problem.
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Dersom du skriver navnet ditt i registreringsskjemaet så vil ditt fulle navn komme opp på bl.a. venneliste. Jeg har latt være å skrive noe navn i det hele tatt. Funker bra det. Du blir jo verifisert via mobilnummer og det holder. Selv om man er synlig med bilde, profil, alder og bosted så betyr det ikke at man ønsker å fortelle alle hva man heter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå