Gjest Gjest_mammamia_* Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 MÅ en ta gynokologisk undersøkelse om en skal påvise evt kjønnsykdommer eller holder det med en urinprøve??? Om jeg tar de to pillene (har fått noen til å skaffe dem) uasett om jeg har det eller ikke, er jeg da helbredet??? Har lest at det er bare 40% for helbredelse??? Hvordan er det der?????
Gjest missLady Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Litt vanskelig å svare på når du ikke sier hvilken kjønnsykdom det er snakk om.. Men om det er klamydia, kan du bare levere inn urinprøve.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Urinprøve, og utstryk du tar selv. Enkelte leger kan være ganske pågående når det gjelder GU, men om du ikke ønsker det så kan du faktisk bare gå derfra, og bytte lege. (Lettere sagt enn gjordt om det er en autoritær lege, men h'n kan ikke tvinge deg, selv om det kan virke slik)
Gjest Gjest_pjusken_* Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Nå er ikke jeg noen lege, men du bør gå til lege og få sjekket at det faktisk er den sykdommen som du tror det er før du tar noen tabletter i det heletatt... Man skal heller aldri ta resept belagte tabletter som er skrevet ut til andre... Husk at det er flere sykdommer som gir samme symptom..
Gjest Gjest_mammamia_* Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Er snakk om klamydia ja... Er du 110 % sikker på at en bare kan levere inn en urinprøve???
Hinata Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Er snakk om klamydia ja... Er du 110 % sikker på at en bare kan levere inn en urinprøve??? Man kan bare levere inn en urinprøve ja, men med utstryk er det større sjanse for at det blir oppdaget dersom du har klamydia. Dessuten kan ingen tvinge deg til å ta GU. Lykke til..
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #7 Skrevet 10. august 2008 Det sikreste er å ta GU. Fordi en tisseprøve er ikke alltid like sikker. Jeg har opplevd at en tisseprøve ga feil svar, og jeg fikk beskjed om at jeg ikke hadde klamydia når jeg hadde det. Så jeg vil anbefale GU. Og slapp helt av, det er ikke noe farlig! Jeg syns iallfall det er bedre å ta GU for da er jeg helt sikkr!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå