Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #1 Del Skrevet 10. august 2008 Trenger litt tilbakemeding fra dere. at det blir sett med nye øyne. Jeg er en jente på 30 år. Har en god kamerat som jeg har vært god kamerat med i flere år. Vi henger mye sammen enten bare oss to eller på kafe enn andre aktiviteter. Ikke så ofte vi er sammen med felles venner, siden jeg har mine venner og han har sine. vi tenker veldig likt om forskjellige ting, har sammen interesser og trivest godt sammen. Jeg får ofte spørsmål fra andre om vi er kjærester?? hvorfor vi ikke er det osv. Er bare gode venner pleier jeg å svare:) regner med at han også ofte får spørsmålet. I det siste har vi vært bare mer og mer sammen mrker jeg begynner å få følelser for han , bli forelsker, prøver å flørte litt med ham når vi sitter nær hverandre i sofaen. han er en sjenert type men melder meg ofte så vi jo ha kontakt med meg. Har nå bestemt meg for å si at jeg begynner å bli litt forelsket og vi skal tenke på å bli mer en bare venner. men vet ikke hvordan jeg skal gå fram. vet ikke hva han tenker eller føler. redd for å miste han som venn, men ser også at jeg er så forelsket at hvis han begynner å møte andre aktuelle vil jeg bli sjalu. må få en avklaring. tips og betraktraktninger mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #2 Del Skrevet 10. august 2008 det er bare å dra ned buksa, og si "please insert penisis in here!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_fredrik Skrevet 10. august 2008 #3 Del Skrevet 10. august 2008 En ting, IKKE si at du har følelser for han. Vis det heller fysisk. Hvis du sier det, kan det hende han aldri kontakter deg igjen, eller selvfølgelig at han føler det samme. Når du sier hva du føler tar det også vekk litt av den spenningen som gjerne er der når man flørter. Dette kan også være en annen grunn til at han trekker seg tilbake, du ble plutselig ikke så interessant lenger;) Vis det fysisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #4 Del Skrevet 10. august 2008 hva mener du med vis det fysisk??? jeg mener hun må spørre han. I og med at han er beskjeden så vil han kanskje ikke ta den" vanskelige samtalen"??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_fredrik Skrevet 10. august 2008 #5 Del Skrevet 10. august 2008 vanskelig samtale?? Vis det fysisk med å være litt mer borti han, klenge mer, og kose etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *nurket* Skrevet 11. august 2008 #6 Del Skrevet 11. august 2008 Husk at du risikerer vennskapet når du innrømmer dine følelser. Ikke sikkert han ser på deg som noe annet enn en venn, og da vil vennskapet bli vanskelig å fortsette etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #7 Del Skrevet 12. august 2008 Det er ikke lett å si hva som er lurt å gjøre. Noen som har erfaringer , noen som gikk fra bare gode venner til kjærester??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 12. august 2008 #8 Del Skrevet 12. august 2008 Det er ikke lett å si hva som er lurt å gjøre. Noen som har erfaringer , noen som gikk fra bare gode venner til kjærester??? Nei, men har vært i en situasjon med en kompis, men det har ikke funket da. hadde sex med kompisen min denne helga, og han er forlovet. Jeg var forelska i han i 5 år og det siste året har han hatt dame og de er forlovet (selv om jeg ikke vet hvem dama er da. Hun jobber mye i Nordsjøen og er borte lenge av gangen, og jeg ser ikke han så ofte lenger heller). Men når vi ser hverandre er det en spenning der, litt som Carrie og Mr. Big. begge visste en stund at det kom til å skje en gang fordi vi har så utrolig mye historie osv. og vi har drømt om det en stund begge to uten at den andre har visst om det.. Selv om ikke folholdet deres kommer til å holde, kommer vennskapet vårt til å bestå. Vi har snakket om det hver dag siden den skjedde, og begge har funnet ut at vi ikke har følelser for hverandre, men han har samtidig funnet ut at han ikke elsker henne. Så alt ordnet seg:P Han sier: jeg angrer ikke på sexen, men at vi var fulle og at jeg har dame:O Og venner kommer vi til å være uansett hva som skjer. Vet ikke helt hva jeg vil med det her.... Men jeg kan jo si at jeg har følelser for en annen venn som jeg håper å bli sammen med en gang da.. Men der er jeg veldig usiker på hvordan jeg skal gå frem. Så for nå er vi bare venner. Tror jeg skal ta rådet til en over her og virkelig VISE han at jeg bryr meg!:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå