Gjest kald_fisk Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Er det bare jeg som får en følelse av at tarmene mine vriiiir seg når jeg f.eks leser på wallen til noen på fcb "SAVNER DEG PJUSKELUTTKJÆRESTEN MIN"? Eller "Elsker deg" eller som skriver på statuslinja på msn eller fcb "Verdens lykkeligste med verdens beste kjæreste" ? Og så blir jeg veldig flau når jeg ser kjærestepar som henger i tunga på hverandre sånn hvert 3 min. Ja jeg vet jeg høres bitter ut..og at jeg er veldig negativ..Saken er at jeg er svært lite utagerende forelska..Jeg tror ikke jeg kommer til å bruke ordene " Jeg elsker deg" noen gang heller. Det virker som om alle går rundt å sier det. Jeg kjenner det inni meg når jeg er forelska men jeg klarer ikke å være slik "alle andre" er når de er forelska ( slike eksempler som ovenfor) Jeg synes det er litt flaut. Er det flere som har det på denne måten? Begynner jo å lure på om det er noe galt med meg...
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Jeg er heller ikke fan av sånt, i hvert fall ikke når det gjelder voksne mennesker. Det er ikke alltid jeg tror folk som sier sånt eller er så utagerende som du sier, har det bedre enn andre i et forhold heller. Men når det er sagt - jeg synes det er fint å kunne si at jeg elsker noen, eller at noen snakker varmt om kjæresten, men det er best i mer dempede former.
Gjest Nishiki Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Jeg er litt slik, men for mye blir bare dumt. Kjenner en som har hatt--fem?- kjærester i år, og hver gang står det på facebook at han aldri har vært lykkeligere før og dette er den ene store kjærligheten
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Det er ikke alltid jeg tror folk som sier sånt eller er så utagerende som du sier, har det bedre enn andre i et forhold heller. Nei det er akkurat sånn jeg tenker også..Og slik som en annen sier her at enkelte skifter kjæreste ofte og er verdens lykkeligste med verdens beste kjæreste hver gang....
Gjest Purple Haze Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Sånn er jo veldig fjortis da, men jeg vet om voksne mennesker som også skriver sånn på FB og nettbyen. Lurer på om de bare har et slags markeringsbehov, rett og slett. Jeg kunne ikke ha gjort sånn, men så er ikke jeg sånn superklisseteromantisk heller, da.
Daria Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 (endret) Fjortis er ordet ja... Det er søtt hos tenåringer, hos voksne blir det litt i overkant. Det er som en venninne og kjæresten, som gjerne snakker babyspråk til hverandre -jeg får akutt lyst til å spy og minne dem på hvor gamle de der. Enkelte ting passer best når man er alene og bør holdes unna offentligheten... Endret 11. august 2008 av Daria
Ciara Skrevet 11. august 2008 #9 Skrevet 11. august 2008 Fjortis er ordet ja... Det er søtt hos tenåringer, hos voksne blir det litt i overkant. Det er som en venninne og kjæresten, som gjerne snakker babyspråk til hverandre -jeg får akutt lyst til å spy og minne dem på hvor gamle de der. Enkelte ting passer best når man er alene og bør holdes unna offentligheten... Men Dalia, søte pjuskelusken, hva æl galt med littebitte babysplåk?
Gjest78 Skrevet 11. august 2008 #11 Skrevet 11. august 2008 Jeg synes også det blir for dumt å ha sånt på facebook eller andre steder, for å liksom vise alle andre hvor forelsket man er. Klining som andre blir tvunget til å se på synes jeg også er en stor uting. Men derimot å vise mannen min hvor glad i han jeg er, det gjør jeg hele tiden, og han ringte senest i dag bare for å fortelle hvor mye han elsker meg. Det synes jeg er romantisk, og overhodet ikke klissete.
Gjest Imsdal Skrevet 11. august 2008 #12 Skrevet 11. august 2008 Jeg lurer litt på hvem de er de prøver og overbevise med med dette klisset sitt jeg.. Virker så krampeaktig at de må skrive noe slikt hver dag på wall'en på facebook eller msn-topicet, og attpå til overgå alle andre.. Selv om jeg elsker samboeren min og vi har det veldig fint har jeg ikke noe behov for å utbrodere det til verden hver dag
Anglofil Skrevet 11. august 2008 #13 Skrevet 11. august 2008 (endret) Var mer sånn før da jeg selv var singel, men etter at jeg selv har fått kjæreste gjør det meg egentlig ikke så mye. MEN, det skal sies, jeg blir litt flau når jeg ser folk som sitter å kliner heftig hvis de sitter rett ved meg (f. eks på buss, kino etc) og jeg må være vitne til alt de bedriver. Det er unødvendig. Samtidig synes jeg det er koselig når et par berører hverandre og viser at de er glade i hverandre. Egentlig synes en mellomting er en god ting, men noen ganger kan det bli litt for mye av det gode. Skal innrømme selv at jeg ble litt ekstatisk da jeg selv fikk kjæreste - og joda, jeg skrev at "jeg har fått kjæreste" eller noe i den duren i nicket mitt på msn. Mye fordi det for meg føles ut som en stor begivenhet. Men jeg lot det være med et par timer før jeg tok det vekk altså. Men er enig i at det blir litt patetisk å annonsere hele tiden over facebook eller msn hvor mye man elsker sin kjære, det føles i grunn ganske unødvendig og krampaktig. Mvh Yvonne Endret 11. august 2008 av Yvonne
Jade Skrevet 11. august 2008 #14 Skrevet 11. august 2008 Jeg blir hverken flau eller kvalm. Men jeg synes det er ganske morsomt når kvinner godt over 20 år skriver skikkelig fjortis-kjæreste-klisseri både i msn-status og facebookstatusen. Og overøser wallen hverandres med private klissemeldinger som normale mennesker holder privat. Kjærestepar som sitter i hjørnesofaen og kliner igjennom hele forspillet (på fest) er også morsomt. Man kan jo lure på hvorfor de ikke ble hjemme. Hvis det var få på festen, og jeg plutselig ble sittende alene med klineriet, ville jeg nok begynt å føle et visst ubehag Jeg er ikke misunnelig. Jeg har det fint jeg også. Man kan godt flørte og vise at man er kjærester uten å rundslikke hele fjeset på typen i timesvis mens man er ute blandt folk. Men de som gjør det, må gjerne gjøre det for meg, altså
Gjest Bellatrix Skrevet 11. august 2008 #15 Skrevet 11. august 2008 (endret) Var mer sånn før da jeg selv var singel, men etter at jeg selv har fått kjæreste gjør det meg egentlig ikke så mye. MEN, det skal sies, jeg blir litt flau når jeg ser folk som sitter å kliner heftig hvis de sitter rett ved meg (f. eks på buss, kino etc) og jeg må være vitne til alt de bedriver. Det er unødvendig. Samtidig synes jeg det er koselig når et par berører hverandre og viser at de er glade i hverandre. Egentlig synes en mellomting er en god ting, men noen ganger kan det bli litt for mye av det gode. Skal innrømme selv at jeg ble litt ekstatisk da jeg selv fikk kjæreste - og joda, jeg skrev at "jeg har fått kjæreste" eller noe i den duren i nicket mitt på msn. Mye fordi det for meg føles ut som en stor begivenhet. Men jeg lot det være med et par timer før jeg tok det vekk altså. Men er enig i at det blir litt patetisk å annonsere hele tiden over facebook eller msn hvor mye man elsker sin kjære, det føles i grunn ganske unødvendig og krampaktig. Mvh Yvonne Enig. Koselig med par som holder hånden eller nyforelskede par som viser at de er forelsket, men man trenger ikke ta helt av i lenger tid. Råkline kan man gjøre hjemme. Endret 11. august 2008 av Bellatrix
LilleCanCan Skrevet 11. august 2008 #16 Skrevet 11. august 2008 (endret) Nei jeg blir nok ikke kvalm, men litt flau blir jeg Jeg er litt romantisk. Kunne f.eks funnet på å skrive noe sånt, men da veldig nedduset, og ikke slik at alle la merke til det. noe som: du er søt gutten min, i stedet for: "å Reidar. jeg bare elsker deg. takk for i natt!!" ;) eller gjentatte statuskommentarer om hvor glade de er i hverandre. Har en søster som er yngre enn meg (fjortissalderen) og det foregår mye i statusfeltet hennes som jeg aldri i verden kunne ha skrevet. Det har vel noe med alder å gjøre også. Er enig i at det virker veldig desperat, rart og det tyder litt på at de ikke treffes så ofte også Endret 11. august 2008 av LilleCanCan
Whitechick Skrevet 11. august 2008 #17 Skrevet 11. august 2008 (endret) dere er utrolig bittre stakkarslige sjalue kvinner.......... Endret 11. august 2008 av Whitechick
LilleCanCan Skrevet 11. august 2008 #18 Skrevet 11. august 2008 dere er utrolig bittre stakkarslige sjalue kvinner.......... venta på'n. hhee. holdt på å redigere innlegget men ombestemte megjaja. der kom den
Gir Skrevet 11. august 2008 #19 Skrevet 11. august 2008 Jeg har 3 stk på Facebook som skriver sånne ting som "XXX, jeg elsker deg, du betyr alt for meg kjæresten min" i statusfeltet. Lurer på hva de prøver å bevise for folk? Eller prøver de å bevise noe for seg selv? Mest klissete jeg har skrevet i det siste er "Kom hjem så skarru få deg på kassa"
thapara Skrevet 12. august 2008 #20 Skrevet 12. august 2008 Enig i pjuskesnakk, men er det klissete å skrive 'jeg elsker deg' på wallen til kjæresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå