Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en leilighet med stor fellesgjeld 975000 + innskud 500 000 helt i sentrum oslo så jeg vet ikke hvordan jeg kan selge den beste jeg tenkte ned betale halv parten av fellesgjeld så den blir 450 000 men den en er avdragssfri til 2011 så det begyner på nytt renta eller vil jeg betale helle felles

Hvordan jeg kan tjene mest fordi jeg har ikke tenkt å bo der ,

selge den med lav innskud som jeg betalte eller betale halv part fellesgjeld eller betale hele fellesgj. så selge den

Jeg beklager for rot og tusen takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vært lettere å svare deg om du kunne satt punktum iblant, er litt vanskelig å forstå. Men: Jeg ville betalt halvparten av fellesgjelden. Det er den som skremmer folk flest.

Skrevet

Den tar jeg fra september og har IN ordning 2 ganger i år og har sikringsfond mot andre leitakerene som ikke betaler renta , hele greia er under Obos foretning fra 2006 til 2046 år med antuitetslån avdragsfri er til 2011 men jeg vet ikke vil jeg beholde den etter den refinansiering i 2011 eller selge den før den fordi jeg vet ikke hva kommer til å skje med meg hvis jeg kommer med liten fellesgjeld 2011

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...