Nigo-san Skrevet 10. august 2008 #22 Skrevet 10. august 2008 Akkurat nå har vi to, fordi den gamle TV'en (en utgammel, kjempesøt, 12-tommers Thompson med halvveis defekt scart-kabelfeste) viste seg å ha blitt "bygget inn" så den ikke lar seg fjerne uten å rive ned metervis med bokhyller Men den er jo nesten som en antikvitet å regne. Ungene bruker den til å se dvd-er, ellers brukes den aldri. Så har vi den vanlige TV'en. Bortsett fra ved innebyggede tilfeller, kunne jeg ikke tenke meg å ha mer enn en TV. Jeg sliter mer enn nok med den ene TV'en som er, og synes jeg går og skrur den av hele tiden.... *streng*
mia83 Skrevet 10. august 2008 #23 Skrevet 10. august 2008 Vi har 1 som vi har på stua. Etterhvert skal vi også ha lerret i kjellerstua når vi får pusset den opp.. dette er nok kanskje 4-5 år til, da vi prioriterer å pusse opp kjøkken og bad først.
flYflax Skrevet 10. august 2008 #24 Skrevet 10. august 2008 En Jeg ser sjeldent på tv, ser de fleste filmene på dataen.
Mistyen Skrevet 10. august 2008 #25 Skrevet 10. august 2008 Vi har to. En på stuen g en på rommet til ungene som de ser film på.
Kick Skrevet 10. august 2008 #26 Skrevet 10. august 2008 Ingen Den jeg hadde tok natten. Hadde nesten ikke brukt den i løpet av månedene før, så jeg fant ut at jeg klarte meg fint uten.
Gjest New Dawn Skrevet 11. august 2008 #27 Skrevet 11. august 2008 Vi har 4 TV`er .. 50" vegghengt i stuen 42" vegghengt i kjellerstuen 36" vegghengt på gjesterommet + 1 liten uskyldig 20" på et av soverommene.
Nausicaä Skrevet 11. august 2008 #28 Skrevet 11. august 2008 Vi har ikke tv, vi. Derimot har vi tre pcer (på en 40 kvadrat leilighet der det bor to personer), der vi bruker den ene pcen når vi ser på film. En 15" laptop funker greit nok det, når man har gode høyttalere i tillegg.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #29 Skrevet 11. august 2008 Én, og en utgammel reise-tv vi ikke har kassert, men som ikke er i bruk. Tv-en står i et kombinert hobbyrom (samboers) og stue, og brukes mest til film og serier på dvd, lite tv. I tillegg har vi hver vår pc.
Harlekin Skrevet 11. august 2008 #30 Skrevet 11. august 2008 Vi har to (eldgamle) TV-er. Ett på soverommet og ett i stuen.
Furstina Skrevet 11. august 2008 #31 Skrevet 11. august 2008 Vi har en tjock en i stua. Det räcker, det blir inte bättre program med flera aparater och definitivt inte mer tid tillsammans...
Gjest New Dawn Skrevet 11. august 2008 #32 Skrevet 11. august 2008 Vi har en tjock en i stua. Det räcker, det blir inte bättre program med flera aparater och definitivt inte mer tid tillsammans... Nei, det blir ikke bedre programmer, men kvaliteten på bildet blir sannelig mye, mye bedre på de nye TV`ene man får idag, dessuten blir stua ganske så mye finere uten den klumpete TV`en. Og så er det er utrolig deilig når tenåringsbarna kan se sine programmer i fred - og vi voksne kan få se det vi ønsker når vi ønsker. Jeg for min del ser omtrent ikke på TV hele sommerhalvåret .. ser kun et innredningsprogram jeg følger med på .. og det har jeg kun tid å se 2-3 dager i uken ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå