Gå til innhold

Hvor mange Tver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange Tver har du hjemme og hvor er de plassert? Og hvorfor har du det antallet du har?

Hos oss har vi 2 stk. En i stua og en på soverommet. Sambo er fanatisk opptatt av fotball, så uten en ekstra TV hadde jeg blitt gal :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En i stua.

Vi har en oppe som brukes kun til playstation (har parabol så har kun en tuner. Får vi oss en tuner til kjøper vi oss nok et tvilling-kort og får to tv. Kjekt når det er mye sport som ses..)

Skrevet

Vi har 6 tver :ler:

En på stua, en på soverommet mitt, en på foreldrene mine sitt, en på gjesterommet, en på hagestua, og en i kjellerstua ! Oj

Skrevet
Vi har 6 tver :ler:

Oi, hehe, det var en del.

Jeg har to, en i stua og en liten reise-TV på soverommet mitt.

Skrevet

Én på stua. Bor alene i en leilighet på 36 kvm så ser ikke helt behovet for flere tv'er :-)

Skrevet

Vi har en stor flatskjerm i stua + dataskjermen som og kan brukes som TV, Så har vi en i kjelleren, og yngstemann har en liten flatskjerm på veggen på rommet sitt.

Skrevet

Vi har tre TV'er. En i stua, en i kjellerstua og en på soverommet vårt.

Skrevet

Fire tv'er. Tre hjemme - og èn på hytta.

Gjest Snart 42
Skrevet

Altfor mange.... En i stua nede, en i stua oppe, en på rommet til 20-åringen (den er vel så og si aldri i bruk), tre (!!) i garasjen (de er i hvert fall aldri i bruk!)

Skrevet

En stor og flott dyr en på stua (bedre enn mange små) og en gammel kassetv på gjesteværelset.

Det å ha tv på soverommet er praktisk, men vi fant ut at vi har bedre sexliv uten tv der :P

Skrevet

Vi har foreløpig bare en tv, og den er i stua.

Har planer om å kjøpe en til som skal henges opp på soverommet.

Skrevet

En, og det er på stua. Syns ikke at det er noen vits i å ha TV på soverommet, da det er et rom for sengekos og søvn. Orker ikke ligge i senga og se TV, det gjøres på sofaen.

Skrevet

Vi har 4. Det er en på stua og en på hvert av soverommene.

Skrevet

2, en 42" plasma i stua og en 32" lcd på soverommet. Vi hadde en til 32" da vi flyttet hit, men leiligheten er 50 m2, så den måtte vi i såfall ha hengt opp på badet :ler:

Skrevet

1, og den står på stua. TV på soverommet skal jeg aldri ha. Dersom det kommer nok en tv i hus, måtte det blitt når ungene blir halvstore, i såfall skulle den stått på gjesterommet. Mulig jeg er litt sær der, men jeg synes tv på soverom er en uting.

Skrevet

Jeg har en i stua nå, før hadde jeg også en i kjellerstua.

Skrevet

Vi har en tv på stua, en på kjøkkenet, en på soverommet (elsker å har tv på soverommet), en på gjesterommet - ja også en på hytta, da.

Når det analoge bakkenettet stenges her vi bor, forsvinner tv'ene på kjøkkenet og på gjesterommet.

Skrevet

Nå har vi en i bruk i kjellerstua + en som står inne på boden ("gammel" tv som vi hadde på soverommet før)..

kjøper snart en tv til som vi skal ha i stua oppe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...