Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Fuglehue
Skrevet

Det er noe som har gått klikk med dataen min, den frosser fast hele tiden, så jeg må trykke alt ctrl del masse ganger for å få avsluttet det, og så må jeg gjerne restarte hele kakeboksen 7-8 ganger daglig! Kå e gærent???

Videoannonse
Annonse
Gjest Admin'C
Skrevet

hvilket program er det som fryser og hva består datamaskinen av? for å se inholdet hvis det ikke er en merkepc bruk aida32 hvis det er en merkepc kan du oppgi hvilket merke og modellnummer

eks

fujitsu siemens scaleo 400

w32 time henger seg

ikke merkepc:

1.8ghz p4

2*512mb ram

80gb harddisk

osv

Skrevet

Hvis det er imac, så "lekker" minnet i programvare som ex. word for mac, og internet explorer for mac. Lekkinga fyller opp RAM, maskina "fryser" og så er det bare å boote, som for mac-brukere betyr "dra kontakt"...fy jeg hater imac..

Gjest Admin'C
Skrevet
Hvis det er imac' date=' så "lekker" minnet i programvare som ex. word for mac, og internet explorer for mac. Lekkinga fyller opp RAM, maskina "fryser" og så er det bare å boote, som for mac-brukere betyr "dra kontakt"...fy jeg hater imac..[/quote']

Du hater feil selskap det er Microsoft som har produert begge deler så jeg sier FY Bill gates og microsoft (med liten m)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...