Gå til innhold

Nordmenn

Fremhevede innlegg

Skrevet
De to nordmennene tok seg inn på et forbudt område i Moskva for å tagge T-banevogner før helgen.

Taggerne på 21 og 24 år planla å "dekorere" en T-banevogn med en av Snøhvits syv dverger. Men eventyret fikk ingen lykkelig slutt, sett med nordmennenes øyne.

Huff, de der nordmenne altså :riste:

Jeg sier, kast dem ut av landet nå og nekt alle nordmenn innreise til andre land. Nå har det vært nok tull med nordmenn, taggere her, fulle nordmenn der, hva blir det neste?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Kan de ikke følge Russlands lover har de ikke noe der å gjøre.

Skrevet

Enig med Bellatrix, jeg.

Kan de ikke oppføre seg, så kan de dra hjem igjen. De er dårlige representanter for resten av oss nordmenn, og kan få folk til å se skjevt på oss alle.

Som jeg sier til mine vakre barn: Oppfør deg ute blant folk, ellers forteller du verden at jeg har gjort en dårlig jobb og er uegnet som mor.

Skrevet

Nah, de bør få godtgjøre seg litt i russiske fengsler før de vender nesa hjem til Norge igjen.

Skrevet
Huff, de der nordmenne altså :riste:

Jeg sier, kast dem ut av landet nå og nekt alle nordmenn innreise til andre land. Nå har det vært nok tull med nordmenn, taggere her, fulle nordmenn der, hva blir det neste?

Du mener vel ikke seriøst at ingen nordmenn skal få lov til å reiser utenfor Norge sine grenser?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...