Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 forloveren min vil gjerne ha lys beige kjole...jeg er litt usikkerpå hva jeg synes om dette, er det for lyst? eller gjør ikke det noe?
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Du bør vel si til henne at du ikke helt liker det da. "Reglene" er vel at forlover skal ha fotsid kjole. Ingen skal vel ha svart, rød eller hvit kjole. I mitt bryllup brydde vi oss ikke om disse tingene, men du må nesten kjenne på det selv...
Gjest bestemselv Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Vanskelig for oss å si noe på at du er usikker på egen mening. Det finnes ingen regler, gjør som du føler på. Ikke vær opptatt av hva andre folk skal mene og syns, det er jo deres dag. I vårt bryllup hadde forloveren min hvit kjole som gikk til knærne. Syns bare det var fint jeg. En ting er mørke lange kjoler (fordi man liksom skal sikre seg at man ikke utkonkurerer bruden) på vinterstid. Men personlig syns jeg det ser særdeles idioti ut å arrangere sommerbryllup og avkreve at gjestene ikke kan stille i lyse sommerfarger...
thumbalina Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Vanskelig for oss å si noe på at du er usikker på egen mening. Det finnes ingen regler, gjør som du føler på. Ikke vær opptatt av hva andre folk skal mene og syns, det er jo deres dag. I vårt bryllup hadde forloveren min hvit kjole som gikk til knærne. Syns bare det var fint jeg. En ting er mørke lange kjoler (fordi man liksom skal sikre seg at man ikke utkonkurerer bruden) på vinterstid. Men personlig syns jeg det ser særdeles idioti ut å arrangere sommerbryllup og avkreve at gjestene ikke kan stille i lyse sommerfarger... Enig her.... mine gjester kommer i de kjolene de føler seg komfortable i.. jeg vil heller ha blide og komfortable gjester, enn at alle følger de "reglene" som finnes fra gammelt av... så lenge de ikke kommer i hvit ballkjole og tiara så hadde ikke jeg brydd meg =)
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Jeg hadde en lys beige kjole da jeg var forlover. Jeg valgte da sjal i mørkere toner, samt sko som ikke var hvite. For min venninne var det greit.
Gjest Gjest Hanne Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Jeg hadde en lys beige kjole da jeg var forlover. Jeg valgte da sjal i mørkere toner, samt sko som ikke var hvite. For min venninne var det greit. Si ifra! Det hadde jeg gjort. Husk at det er din dag og hvis du ikke føler deg komfortabel med kjolen hennes, rop ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå