Gå til innhold

Berører du vagina under dyna?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Gina_*
Skrevet

Jeg klarer ikke sove med hendene over dyna. Og så tar jeg på tissen hele tida. Ikke nødvendigvis onani, men leking og plukking.

Gjelder det deg også?

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet
Jeg klarer ikke sove med hendene over dyna. Og så tar jeg på tissen hele tida. Ikke nødvendigvis onani, men leking og plukking.

Gjelder det deg også?

Jeg har bare nesetippen over dyna når jeg sover ;-). Av og til onanerer jeg, noen ganger kan jeg bare berøre litt, hovedsakelig på vulvaområdet. Det er ikke så ofte jeg føler behov for å ha noe i vagina.

Vagina er det samme som skjede, vulva er det ytre, synlige kjønnsorgan. Veldig mange bruker feil ord her.

Gjest Haavard34
Skrevet
Veldig mange bruker feil ord her.

Når man får seg servert begrep som de kliniske og medisinske "vagina" og "vulva", så lurer jeg på hva slags jenter som ferdes her inne. Er dere oppvokst i 1930-årene?

Gjest Eurodice
Skrevet
Når man får seg servert begrep som de kliniske og medisinske "vagina" og "vulva", så lurer jeg på hva slags jenter som ferdes her inne. Er dere oppvokst i 1930-årene?

Heisann Haavard34!

Jeg bruker alltid latinske ord og uttrykk, kan du skjønne, er veldig glad i cunnilingus :ler: . Dessuten synes jeg det er så deilig og pirrende å kjæle med penis og scrotum. Det sender min partner rett til himmels.

Neida, jeg er ikke oppvokst i 30-årene. Jeg drev bare litt opplysningsvirksomhet. Når jeg er i en intim situasjon, bruker jeg norske ord, kan gjerne være litt dirty, også ;-).

Gjest Gjest_Viktoria_*
Skrevet

Hendene over dyna dere!

:fy_fy:

Skrevet

"Tissen" som trådstarter skriver, er omtrent like ille som både vagina og vulva.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...