Gjest Gjest_Nøtteliten_* Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Har estillt fra strawnerrynet.com for 3 dager siden. Men fikk ikke noen bekreftelses mail fra de. Og har skrevet utallige mailer til de og fått svar at de ikke finner min ordre, men pengene mine er trukket og sendt til de. Iallefall er det noen her inne som har kjøpt fra de før? Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal f ringt til dem. Hva er vår distriktskode til der de holder til? HJELP hvis noen kan.
bunadbrud Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Jeg har kjøpt flere ganger og har aldri hatt problemer.
pittie Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 om pengene er sendt til de, så kan jo du sende dem en mail om hva du bestilte? Dette var veldig rart.. Jeg har aldri hatt problemer med dem og bestiller der ofte. De er veldig seriøse, så om du sender dem en kopi av kontoutskrift så ordner det seg nok.
tante fiolett Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Jeg kjøper masse defra - har aldri hatt noen problemer. De er et stort og seriøst firma. Send dem kontoutskriften som viser at du har betalt (som pdf eller faks). Retningsnummeret er 852, og da slår du (eller taster på faksen) 00 foran. Tel No. : (852) 2591 0300 Fax No. : (852) 2811 5138
Parfumfreek Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Hvis pengene er trukket, har de garantert behandlet ordren. Vi er mange "strawberry-veteraraner" her, og det finnes ikke noe mer seriøst firma. Kanskje du har oppgitt feil email-adresse, eller at ordrebekreftelsen har havnet i spam-mappe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå