Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #1 Skrevet 10. august 2008 Ja, hvilke løsvipper er best? Jeg har prøvd HM sine og jeg fikk det ikke til. Er de litt for stive kanskje? Finnes det andre som er bedre? Og er det best med hele vipper, eller små "klaser" som jeg også har sett... Har man på mascare først eller etterpå? Og hvordan får man driten til å sitte hele kvelden? HJELP! Har så lyst til å få det til fordi det ser så lekkert ut på andre! Jeg tenker på slike til å lime på selv ja, jeg kommer ikke til å gjøre det i salong. Har sett det bli gjort og kjenner flere som har prøvd forskjellige steder, og det sitter ikke bra nok til det man betaler... Takk for hjelpen
Gjest Betty89 Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Ingen som bruker løsvipper her? nop... men har lyst på vippe extension..
Mischa Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Depend er ganske bra synes jeg, nå får man også med både klart/hvitt OG sort lim, slik at man kan velge hva man syns blir best Depend selges på Vita, Cubus og Kicks - billigst på Vita. H&M sine er elendige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå