Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anne_*
Skrevet

Jeg har helt normal hud, ingen kviser og ikke tør. Eneste er at den er litt sensitiv.Jeg har aldri brukt ansiktskrem, er 22 år. :sjenert:

Har noen en god hudkrem og anbefale?Noe fra botherm osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker Dermalogica veldig godt, blir ikke så dyrt heller hvis du bestiller på nettet. Har brukt både Active Moist og Intensive Moisture Balance, Active Moist har ikke nok fuktighet til min hud, men passer sikkert bra til deg hvis du har normal hud. Jeg bruker Intensive Moisture Balance som nattkrem og Sheer Moisture til dagkrem (den har solfaktor).

Skrevet

Då föreslår jag absolut att du anänder en antioxidant C-vitaminserie, den kommer att motverka åldrandeprocessen då den väl börjar samt skyddar den huden mot fria syraradikaler.

Jan Marini har mycket fin C-esta serie.

http://www.skin-etc.com/janmacli.html

Många tror att man bara kan bruka medicinsk hudvård vid svåra hudproblem. Men vänjer man huden vid rätt typ av substanser från början, kommer du ha en glödande fin hy långt upp i åldern. Att börja vårda sin hud vid 20 -års ålder är att rek.

Jag själv började med Cc-produkter då jag var 17 år. Idag är jag 38 och har en mycket slät hy och pigmentfri hy. Men jag undviker även solen till 90 %.

Det genom att ALLTID bära minst spf 30.

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

Skrevet
Jeg liker Dermalogica veldig godt, blir ikke så dyrt heller hvis du bestiller på nettet. Har brukt både Active Moist og Intensive Moisture Balance, Active Moist har ikke nok fuktighet til min hud, men passer sikkert bra til deg hvis du har normal hud. Jeg bruker Intensive Moisture Balance som nattkrem og Sheer Moisture til dagkrem (den har solfaktor).

Hvis du vil ha virkelig god ansiktst krem så kjøp Lumene sin VitaminC for normal hud, kjøpes på vita:) får veldig fin glød av denne etter gradvis bruk og masse gode bærekstrakter for huden:) koster 199,-

Skrevet

Uansett hva du velger ville jeg gått for merker solgt i hudpleiesalong, ikke merker fra Estetique. Uansett om du har problemer nå eller ikke kan du jo lett få det om du velger feil hudpleie. Merker som er gode er Babor, Dermalogica, Guinot, Decleor, Matis, MD osv osv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...