Gå til innhold

Apropos "ønsker barn, mann ikke klar.."

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg startet en tråd i juni, hvor jeg var fortvilet fordi mannen min ikke følte seg klar for å få barn med meg, mens jeg ønsket meg dette veldig. Jeg slo meg til ro med situasjonen etter på ha delt dette på forumet her, og klarte å legge det til sides og ikke vente på at det skulle endre seg for han hvordan han følte det.

Jeg trodde at han trengte litt tid til å gruble over dette uten press, så etter siste gangen jeg snakket med han om det da var vi enige om å vente til vi begge følte oss klare.

Så... nå i ferien ovverasket han meg med å fortelle meg at han nå ønsker seg barn med meg, og at han er helt sikker på at han er klar nå! Tydeligvis gjorde jeg riktig ved å gi han den tiden han trengte uten å mase på han.. Jeg ble så glad for å høre dette.. å vite at han ønsker dette slik som meg, og at jeg ikke har "presset" han til dette er utrolig stort.. det var større enn å bli fridd til.. jeg har aldri opplevd at noen har ønsket seg barn med meg, og at jeg ønsker det også.. det er så spennende! Jeg er så utrolig glad og fornøyd med livet nå.. selv om det er litt skummelt også.. Jeg føler jeg går rundt og bobler over av hemmeligheten som jeg og han deler.. :-) Jeg har lyst å fortelle det til alle.. men må vente litt og se hva som skjer.. Jeg kan være gravid allerede.. eller det kan ta lang tid.. vi aner ikke.. men vi er sammen om det, og det er det viktigste!

Hipp hurraaaa!

På tide å bytte forum-emne nå kansje.. plutselig er det litt andre spørsmål jeg trenger å lufte... Bli fast medlem her kansje? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra da! Gratulerer så mye!

Gjest Nishiki
Skrevet

Så kjekt! Lykke til med prøvingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...