Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser ofte om hva som er lov eller ikke å ha med av flytende ting på fly. Men det jeg lurer på har jeg ikke sett noe om og det er ikke om flytende ting. Jeg lurer på det med smykker. Det står at man ikke skal ha dyre smykker i bagasjen som sjekkes inn hos de fleste flyselskap. Og man rådes til å ta med minst mulig smykker. Men det hender jo at man må ha med litt smykker om man skal i bryllup eller andre ting. Kan man ha med smykker i håndbagasjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg leser ofte om hva som er lov eller ikke å ha med av flytende ting på fly. Men det jeg lurer på har jeg ikke sett noe om og det er ikke om flytende ting. Jeg lurer på det med smykker. Det står at man ikke skal ha dyre smykker i bagasjen som sjekkes inn hos de fleste flyselskap. Og man rådes til å ta med minst mulig smykker. Men det hender jo at man må ha med litt smykker om man skal i bryllup eller andre ting. Kan man ha med smykker i håndbagasjen?

Jeg reiser masse, og har alltid med meg smykker og klokker. Aldri hatt noen problemer med å ha dette i håndbagasjen, heller ikke inn og ut av USA.

Skrevet

Hei

En skal ikke ha verdisaker i innsjekket bagasje for da kan man få problemer med å få igjen penger på forsikring dersom kofferten forsvinner. Så du bør ha med deg dette i håndbagasjen og det er ikke noe problem.

Skrevet

Man kan selvsagt ha smykker med i håndbagasjen. Skjønt, selvsagt og selvsagt... amerikanerne oppdager vel snart at man fint kan kvele noen med et halskjede :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...