Gå til innhold

sex

womenwomen

Anbefalte innlegg

Gjest virvelvind

Ness, hvordanvar den igjen, blondiner er deilige, men brunetter er bedre.. i senga.

Tror dette spiller fint liten rolle. Jeg har møtt både dumme blondiner og dumme brunetter, selv trives jeg som brunette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke lest alle innleggene. Men til eldre man blir, til mørkere blir som regel håret, så kan hende folk gjør det for å se yngre ut. Moren min ser i hvert fall yngre ut med lysere hår:)

Jeg er naturlig blond og har blå øyne, men har ikke merket noen veldig spesiell pågang av gutter:P Tror det har mer med sjarm enn med hårfarge å gjøre. men da jeg hadde rødt hår, og brunt spesielt føler jeg meg som en grå mus, så da sender jeg vel ikke ut så "sexy" singaler som når jeg har min naturlige hårfarge og føler meg som meg selv, og mer vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest *266

Jeg dater kun brunetter. Det er det jeg liker best ...

Blondiner er vel og bra, men når jeg ser den brunetta med sammenflettet, rent, rett hår som matcher med ansiktet, går jeg helt av skaftet når jeg ser på skjønneheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt ALLE hårfarger fra svart til platinablond (som jeg er nå)

Fikk mest oppmerksomhet da jeg hadde svart langt hår og nå som helt blond.

Da jeg hadde svart hår var jeg i en periode der jeg hadde veldig høy selvtillit, så det er sikkert en stor grunn til at jeg fikk mye oppmerksomhet.

Føler meg penest med blondt hår men også at jeg får ofte 'feil' type oppmerksomhet fra gutter. Synd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...