Gå til innhold

Pastasalat

Fremhevede innlegg

Skrevet
:rope: Ikke diss mais!

Særskilt ikke på pizza? :lur:

Videoannonse
Annonse
Gjest nextlife
Skrevet
Hehe, her ble det litt av en maisdiskusjon!

Jeg lager litt mere fancye salater enn den jeg la ut på toppen her også da, med tunfisk og fetaost og oljer og sånt stasj, men i mitt hode (og på butikken) så er liksom boksmais og piknikskinke ofte litt mer tilgjengelig. Har sikkert mye å gjøre med hva man er vant med hjemmefra, og hvor mye man gidder å eksperimentere.

Får jeg servert en god salat med mye godt i, kan jeg lage jeg den selv ved en senere anledning. Står ikke med nesa i kokebøker for å teste ut oppskrifter, og er ikke så god på å sette sammen mine egne. Synd, for jeg skulle ønske jeg var en mesterkokk! :ler:

Piknikskinke er forresten ganske undervurdert ;) men få for guds skyld vekk ALT, og jeg mener ALT, det ekle gugget som er på den.

Siden vi allerede har avsporet flere ganger, må jeg få si meg fullstendig uenig med deg der.

Picnicskinke/bogskinke er mekanisk utbenet kjøtt, der 3/4 av råvaren er vann. Saltinnholdet er kjempehøy, 200 g av dette dekker faktisk dagsbehovet ditt for salt.

Etter mitt syn har picnicskinke en creepy konsistens og smaker salt, ogbare salt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...