Gå til innhold

Hopp-på-sydentur... Hvor er det "safe" ?

Chiquita

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg og Bananmannen har bestemt oss for å ta en "hopp-på-sydentur" til sommeren - nærmere sagt i midten/slutten av juli.

Men jeg lurer bare på en ting - hvor er det "tryggest" å reise.

Jeg tenker da på bostandard, osv... (Hvilken destinasjon er det størst sansynlighet for at vi havner på et OK/BRA hotell/leilighetshotell....

Vi lurer på om Mallorca er safe? (vi var der i fjor sommer på et bestilt bra hotell, men siden vi nå ikke bestiller)

Eller er det andre steder dere anbefaler å "hoppe-på" ?

(må være flotte bademuligheter og greie bo-enheter)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

hei du..

jeg er i samme båt som deg og bananmannnen :) skal også ta en liten hoppe på tur, men det er jo mulig å ta med spesifisert sted da, da brude det jo være et årleit sted. har litt dårlig erfaring med dette jeg også så det ville vært fint med svar..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hei.

Jeg og Bananmannen har bestemt oss for å ta en "hopp-på-sydentur" til sommeren - nærmere sagt i midten/slutten av juli.

Men jeg lurer bare på en ting - hvor er det "tryggest" å reise.

Jeg tenker da på bostandard, osv... (Hvilken destinasjon er det størst sansynlighet for at vi havner på et OK/BRA hotell/leilighetshotell....

Vi lurer på om Mallorca er safe? (vi var der i fjor sommer på et bestilt bra hotell, men siden vi nå ikke bestiller)

Eller er det andre steder dere anbefaler å "hoppe-på" ?

(må være flotte bademuligheter og greie bo-enheter)

*klem*

Har reist uspesifisert 3 ganger. 2 ganger til Kreta og 1 gang til Santorini.

Har vært kjempefornøyd hver gang.

På Santorini kom vi på et helt nytt lite familiedrevet hotell. Supert. Stort rom med kjempstor terrasse. Frokost ble servert på rommet hver morgen, så vi kunne spise på terrassen. Kjempeservice.

(reiste med Star Tour)

Kreta 1. gang, kom på et helt greit 2* hotell utenfor Chania. Fikk en stor to roms leilighet med stor balkong. (Husker ikke hvilket reiseselskap)

Kreta 2. gang, kom på helt greit 2* hotell i Rethymnon. Fikk en kjempeleilighet med stor balkong enda vi bare var to. Tror det var soveplass til 6. Det var svømmebasseng på hotellet. (Reiste med Apollo)

Jeg har derfor bare gode erfaringer med uspesifisert reise til Hellas.

Skal likevel legge til at jeg har reist i juni og september, altså ikke midt i høysesong. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

En venn utdannet innen reiseliv mente Fuerteventura. Dette pga nytt sted, slik at de fleste hoteller har god standart. Dårlige hoteller ville ikke blitt brukt av reiseselskaper når det er så mye bra å velge i.

Selv har jeg vært heldig der, Mallorca og Hellas (Samos).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk...

Jeg må si Mallorca frister igjen, men det frister å se noe nytt også (jeg har kun vært 1 tur til Mallorca i mitt liv)

Vel, flere anbefalinger ønskes...

(Og det kommer jo ann på hvilke restplasser de har når vi ønsker å reise)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Portugal (Algarve) var meget vellykket for oss, den ene gangen vi har reist uspesifisert.

Vi betalte litt ekstra på forhånd, for å ikke risikere å måtte dele bad med andre. Men hadde sikkert ikke måttet det likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...