Gjest Gjest Skrevet 9. august 2008 #1 Del Skrevet 9. august 2008 ååååååååårgh, jeg er betatt av en på jobben, men har bare 2 dager igjen før jeg slutter. Jeg har aldri snakket med fyren en gang, er bare betatt. Er det mulig?! Og nå blir jeg gal av jeg ikke har turd å snakke med han.. Ser han bare innimellom i korridorene, så blir aldri naturlig å starte en samtale. Så blir bare smiling. åååååh, FORLAT mitt hodet! måtte bare få ut litt frustrasjon. Jeg blir helt funskjonshemmet rundt han. Hodet mitt kobler ut. Visste ikke at en jeg ikke kjenner kunne ha slik effekt på meg. Hvorfor skjønte jeg ikke at jeg måtte få ut fingeren før nå??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #2 Del Skrevet 10. august 2008 Ikke ta det så tungt! Du har god mulighet til å bli nærmere kjent med han nå! Snakk med han eller gi han et brev eller hva som helst! Det er ofte komplisert å ha forhold til en kollega, nå slipper du hele problemstillingen. Nå må du bare stramme deg opp og få f.eks spurt han om han vil møtes og ta en kaffe el.l en dag. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå