Gå til innhold

Gitarkurs?

Gjest Gjest_Jolla_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jolla_*
Skrevet

Jeg har gitar, men kan ikke spille. :sjenert: Har så lyst til å begynne på gitarkurs, men finner ingen i nærheten. Vet noen om det finnes noen som tilbyr gitarkurs på Romerike? Setter pris på all hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gitar er gøy ja!

Jeg er ikke lokalkjent i/på Romerike akkurat... men sjekk Folkeuniversitetet, de har ofte gitarkurs på ulike nivå. Ellers kan du sjekke med butikker som selger gitarer og andre instrument. De har gjerne en oversikt, i tillegg arrangerer flere slike butikker egne kurs.

Hvis du vil begynne å øve litt hjemme først, er det en super nybegynner-side her:

Gitarskole

Lykke til uansett, gled deg til mange fine stunder med gitaren din! :)

Skrevet

Jeg fant et sted de tilbyr kurs på romerike. Så hvis andre lurer så tilbyr AOF gitarkurs=) Har sett på folkeuniversitetet, men de har desverre bare kurs på andre siden av oslo, ikke romerike.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Høybråten gitarskole gir privat timer. gitarskole(alfakrøll)hotmail.com , 472 672 18

Endret av Pasha
  • 2 måneder senere...
Gjest Tiara2bee
Skrevet
Jeg har gitar, men kan ikke spille. :sjenert: Har så lyst til å begynne på gitarkurs, men finner ingen i nærheten. Vet noen om det finnes noen som tilbyr gitarkurs på Romerike? Setter pris på all hjelp!

Jeg tok gitarkurs på internett, og synes at jeg har blitt ganske filnk til å spille gitar :romeo:

Jeg fant kurset jeg tok på Gitarkurs på SpilleGitar. Det er mange å velge mellom, men jeg skulle bare lære det helt vanligste.

Masse bra tips å få om gitarkurs og spille gitar på www.SpilleGitar.com i allefall.

Lykke til!!

Hilsen Siv E.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...