Gjest Gjest_Jolla_* Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Jeg har gitar, men kan ikke spille. Har så lyst til å begynne på gitarkurs, men finner ingen i nærheten. Vet noen om det finnes noen som tilbyr gitarkurs på Romerike? Setter pris på all hjelp!
Cæsar Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Gitar er gøy ja! Jeg er ikke lokalkjent i/på Romerike akkurat... men sjekk Folkeuniversitetet, de har ofte gitarkurs på ulike nivå. Ellers kan du sjekke med butikker som selger gitarer og andre instrument. De har gjerne en oversikt, i tillegg arrangerer flere slike butikker egne kurs. Hvis du vil begynne å øve litt hjemme først, er det en super nybegynner-side her: Gitarskole Lykke til uansett, gled deg til mange fine stunder med gitaren din!
Gjest TS Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Jeg fant et sted de tilbyr kurs på romerike. Så hvis andre lurer så tilbyr AOF gitarkurs=) Har sett på folkeuniversitetet, men de har desverre bare kurs på andre siden av oslo, ikke romerike.
Gjest Craig Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 (endret) Høybråten gitarskole gir privat timer. gitarskole(alfakrøll)hotmail.com , 472 672 18 Endret 23. august 2008 av Pasha
Gjest Tiara2bee Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har gitar, men kan ikke spille. Har så lyst til å begynne på gitarkurs, men finner ingen i nærheten. Vet noen om det finnes noen som tilbyr gitarkurs på Romerike? Setter pris på all hjelp! Jeg tok gitarkurs på internett, og synes at jeg har blitt ganske filnk til å spille gitar Jeg fant kurset jeg tok på Gitarkurs på SpilleGitar. Det er mange å velge mellom, men jeg skulle bare lære det helt vanligste. Masse bra tips å få om gitarkurs og spille gitar på www.SpilleGitar.com i allefall. Lykke til!! Hilsen Siv E.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå