Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På garantien fikk jeg ny pc i april pga at de ikke klarte å ordne den jeg hadde. Denne nye pcen har en peker som hopper mellom linjene når jeg skal skrive noe. Mens jeg skriver et ord, har peker med andre ord, hoppet opp en linje eller tilbake og bokstavene jeg skriver er da midt inne i et annet ord.

Det virker som den innebygde "pc-musa" er overømfintelig. (Det er den jeg bruker). Kunne selvsagt kjøpt meg ekstern mus, men poenget mitt er jo at musematte også skal virke. (Det er ikke snakk om at jeg kommer borti når jeg skriver)

Er dette grunn nok til å levere den tilbake, eller er det noe jeg selv kan ordne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser at du skriver at du ikke kommer borti den innebygde pc-musa, men det høres ut som det er akkurat det du gjør. Det skal ikke så mye til å komme borti den innebygde musa og da spretter musepekeren slik du opplever. Er det veldig plagsomt for deg må du nesten koble ut den innebygde musa og bruke en ekstern. Etter min mening er det ikke noen grunn til å levere pc`n tilbake.

Skrevet
Jeg ser at du skriver at du ikke kommer borti den innebygde pc-musa, men det høres ut som det er akkurat det du gjør. Det skal ikke så mye til å komme borti den innebygde musa og da spretter musepekeren slik du opplever. Er det veldig plagsomt for deg må du nesten koble ut den innebygde musa og bruke en ekstern. Etter min mening er det ikke noen grunn til å levere pc`n tilbake.

ok. takk for svar. Kommer ikke borti den innebygde pc musa med hendene. Jeg kan faktisk holde hendene borte bare for å se at pekeren hopper. Det er veldig irriterende, og gjorde faktisk at jeg betalte regning til feil mottaker. Hadde stilt inn på rett mottaker, og den hoppet til mottaker under ....grrr....

får se hva jeg gjør. Er fristet til å levere den tilbake. Den skal brukes i skolesammenheng, og er helt ubrukelig slik den er nå - med mindre jeg kjøper en ekstern mus... som kanskje løser problemet.

Skrevet

Jeg synes du skal sjekke nøye om du kommer borti musa eller ikke, hvis du ikke gjør det bør du ta kontakt med butikken, for da er det noe galt et sted (vet ikke hvordan man kan fikse det selv)

Skrevet

Hvis du kan se at musa hopper av gårde av seg selv er det feil med pc'en. Det er en garantisak og du har rett på å få det fikset eller få en ny. Det er ikke opp til deg å kjøpe ekstrautstyr for å få et produkt du har betalt for til å fungere!

Du må ikke finne deg i dette

Gjest *nurket*
Skrevet (endret)

Det er muse-pad'n som er for sensitiv rett og slett. Hadde samme problemet på min laptop. Jeg trengte bare å være i nærheten av pad'n med fingrene så hoppet musa hit og dit. Lastet ned ny driver, og nå er det mye bedre.

Endret av *nurket*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...