Gregers Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Det er fest hos en kompis oppe i gata, og det kommer en del berter også. Jeg er inne i et enormt sig på damefronten for tida, har forbedret min personlige rekord to helger på rad. Dette er selvfølgelig bare one-night-stands og det er det jeg er ute etter for tiden. Det jeg nå lurer på er om jeg skal barbere pikken eller ikke. For min del har det vist seg at glattbarbert pung medfører ulykke. Det er bestandig i litt bushy tilstand som nå at damene skrever for meg. Derfor lurer jeg nå på om jeg skal kjøre sikkerstikk med hårete kuk i kveld, eller om jeg skal barbere den slik at jeg også kan få oralsex med kveldens one-night-stand. Hva mener dere damer her inne?
Gjest Gjest_lille trille_* Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Så koselig for deg da det er defintitivt mer lekker om han er ihvertfall stusset nedentil, men treneger ikke være helbarbert heller...MEN husk,selv om du er helglatt trenger det ikke bety at one-night standen din vil gi deg oralsex,jeg vat om mange som ikke vil dette på ennattsopplegg,men lykke til og husk Kondom
Gjest Gjest_lille trille_* Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 Lurer på om ikke du og jeg kjenner hverandre,Gregers... Hvilken del av landt holder du til i ?
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2008 #7 Skrevet 9. august 2008 hahaha! komeeediee!! Såå sikker på deg selv da!! Håper du bruker kondom..hvis ikke så gå å sjekk deg for kjønnsykdommer! Glattbarbert er deilig,men stikker når det vokser ut igjen akkurat sånn som med oss jenter.
Gjest 371814 Skrevet 9. august 2008 #8 Skrevet 9. august 2008 haha. du er helt priceless! Overlegen kar.
Gjest Bond Skrevet 10. august 2008 #10 Skrevet 10. august 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod
MarianneE Skrevet 11. august 2008 #11 Skrevet 11. august 2008 jeg hadde definitivt gått for 50/50.....
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #12 Skrevet 11. august 2008 jeg hadde definitivt gått for 50/50..... God idè! Halve balla barbert, og halve skikkelig hårete. Da skrever nok damene fortere enn de rekker å legge seg på rygg Gregers. You go boy!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå