Gjest Gjest Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Hei. Vil starte med Dove (brun)dagkrem for de med mørk hud. den heter Dove Summer Glow *dark skin* Er det verdt pengene? Får man brunere hud? *som jeg vil ha* Blir man tørrere av det? Takker for tips.
Nienna83 Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Jeg er kjempefornøyd med denne kremen, den finnes i to varianter. En med skimmer og en uten. Syntes den uten skimmer gir mest fuktighet. Jeg peeler huden en gang i blant for å unngå skjolder som jeg ellers får enkelte steder.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Hei. Vil starte med Dove (brun)dagkrem for de med mørk hud. den heter Dove Summer Glow *dark skin* Er det verdt pengene? Får man brunere hud? *som jeg vil ha* Blir man tørrere av det? Takker for tips. Den lukter skikkelig vondt syns jeg.. ble gal av lukten av meg selv.. syns og den ble litt oransje
mari4ever Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Den lukter skikkelig vondt syns jeg.. ble gal av lukten av meg selv.. syns og den ble litt oransje jeg liker denne veldig godt, får en veldig flott farge:)
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 Jeg ble skikkelig skjoldete, selv om jeg gjorde "alt rett". I tillegg er lukten sterk og sitter lenge...
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 oioioi, nå var det akkurat 50-50 med både positive og negative tilbakemeldinger fra dere... Jeg har fått mange hvite pigmentflekker (sånne hvite runde flekker) i ansiktet som skyldes en bestemt type sopp (har hatt legetime) og jeg bruker en krem som bleker hele ansiktet for å jevne ut hudtonen pga de flekkene og jeg ønsker å få en anelse gyllenbrun farge i ansiktet mitt.. Så er dette produktet virkelig ikke noe å <<samle på>>? Er lukten virkelig så ille,- og hva minner lukten deg om?
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2008 #7 Skrevet 9. august 2008 forresten så glemte jeg å si at hvis dere har noe annet BEDRE å anbefale meg som gjerne koster mindre enn 60 kr så er det bare å kjøre på... det jeg ønsker fra produktet er at den gir meg en klar brun farge i ansiktet og gir nok med fuktighet. Takker igjen!
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2008 #8 Skrevet 9. august 2008 Hvis du skal bruke den i ansiktet, ville jeg absolutt anbefalt deg å legge litt mer penger i kremen enn disse billigkremene. Har selv prøvd Biotherm sin, en liten orange tube. Den var veldig fin, ga god fuktighet og luktet godt.
RockerGirl Skrevet 9. august 2008 #9 Skrevet 9. august 2008 Jeg fikk litt farge, men brukte den ikke lenge for jeg syns jeg fikk veldig fet hud av den, og kviser. Men nå er jeg jo 18 år da, så blir vel kanskje ikke slik hvis man er ferdig med "kviseperioden". Jeg har både fet og tørr hud i ansiktet, men denne ble for fet for meg. Så har vel rett og slett med hudtype å gjøre. Men jeg ville rett og slett bare prøvd og funnet ut selv om den passa, gjør den ikke det er det jo bare å slutte å bruke den, skrubbe ansiktet og bruke litt solpudder i stedet Solpudder er hvertfall tingen for meg, finnes jo billige typer (H&M sin f.eks) som funker like greit som de fleste andre
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #10 Skrevet 10. august 2008 Jeg fikk litt farge, men brukte den ikke lenge for jeg syns jeg fikk veldig fet hud av den, og kviser. Men nå er jeg jo 18 år da, så blir vel kanskje ikke slik hvis man er ferdig med "kviseperioden". Jeg har både fet og tørr hud i ansiktet, men denne ble for fet for meg. Så har vel rett og slett med hudtype å gjøre. Men jeg ville rett og slett bare prøvd og funnet ut selv om den passa, gjør den ikke det er det jo bare å slutte å bruke den, skrubbe ansiktet og bruke litt solpudder i stedet Solpudder er hvertfall tingen for meg, finnes jo billige typer (H&M sin f.eks) som funker like greit som de fleste andre Takk for svar Jeg er to år yngre enn deg og vil aller helst være forsiktig med ansiktet siden jeg aldri har fått kviser foreløpig ^^. Er H&M's solpudder trygg å bruke uten å få kviser av den? **og til deg som snakket om bioterm... hva koster den?**
mari4ever Skrevet 10. august 2008 #11 Skrevet 10. august 2008 Takk for svar Jeg er to år yngre enn deg og vil aller helst være forsiktig med ansiktet siden jeg aldri har fått kviser foreløpig ^^. Er H&M's solpudder trygg å bruke uten å få kviser av den? **og til deg som snakket om bioterm... hva koster den?** Hvis du vil prøve en virkelig god en så vet jeg at vi selger enormt mye av Lòreal sin ansiktskrem du får gradvis farge av og denne har også vært best i test i 3 blader nå for best farge:) denne koster ca. 100 kr eller mindre:) Nutribronze heter den. H&M sitt solpudder kan du bare bruke hvis du ikke får kviser, men vær nøye med å rense ansiktet hver kveld hvis du bruker dette, ingedriensene i h&m sin sminke er ikke det beste...
RockerGirl Skrevet 10. august 2008 #12 Skrevet 10. august 2008 Takk for svar Jeg er to år yngre enn deg og vil aller helst være forsiktig med ansiktet siden jeg aldri har fått kviser foreløpig ^^. Er H&M's solpudder trygg å bruke uten å få kviser av den? **og til deg som snakket om bioterm... hva koster den?** H&M er jo et "billigprodukt", men ofte er ikke dette så veldig mye bedre enn de litt dyrere. Jeg har aldri hatt noe mer problemer med pudder fra H&M enn andre merker (annet enn at andre kanskje sitter bedre), men så lenge du fjerner sminka hver kveld så burde det ikke være noe problem. Ellers er det i grunn bare å prøve seg frem (noen reagerer jo på parfyme osv som er i noen produkter.)
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #13 Skrevet 10. august 2008 Hvis du vil prøve en virkelig god en så vet jeg at vi selger enormt mye av Lòreal sin ansiktskrem du får gradvis farge av og denne har også vært best i test i 3 blader nå for best farge:) denne koster ca. 100 kr eller mindre:) Nutribronze heter den. H&M sitt solpudder kan du bare bruke hvis du ikke får kviser, men vær nøye med å rense ansiktet hver kveld hvis du bruker dette, ingedriensene i h&m sin sminke er ikke det beste... Loreal sitt ansiktskrem høres interresant ut Hva heter produktet og hvor får jeg tak i den?
mari4ever Skrevet 11. august 2008 #14 Skrevet 11. august 2008 Loreal sitt ansiktskrem høres interresant ut Hva heter produktet og hvor får jeg tak i den? Nutribronze heter denne:) får tak i denne på blandt annet vita! er også solfaktor 15 i denne, stort pluss=)
FoxyFish Skrevet 11. august 2008 #15 Skrevet 11. august 2008 Jeg synes dove sin var ok til å begynne med, men at den ble ganske fet etter flere dagers bruk. Og jeg har vanligvis tørr hud..! Jeg syntes ble mer og mer "maskete" hvis du skjønner, og ikke en særlig god fuktgiver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå