Gjest Lindi Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Hei, min sønn fyller 6 år neste måned, og da følgelig skal begynne på skolen om 1 uke. I hans klasse blir det 15 gutter. Jeg har begynt å tenke på bursdagen hans, hva vil skal finne på, hvor vi skal ha det? For vi er vel nødt til å invitere alle 15 guttene? Vi kan ikke ha det hjemme hos oss, det har vi ikke plass til. Er det noen gode forslag på "morsomme" bursdager. De har da knapt gått 3 uker på skolen, og det blir vel en av de første bursdagene i klassen, ønsker vel da at guttene skal syns den var "kul" for min sønns del.. (det vil vi vel alle:)) Takk på forhånd.
Gjest H Skrevet 10. august 2008 #2 Skrevet 10. august 2008 Siden han nå begynner i 1. klasse er det vanskelig å utelate enkelte gutter i klassen, synes jeg. Enten må alle bes eller så må dere ha en bursdag uten klassekamerater (bare andre venner og familie av gutten). Skal du be klassekamerater og har liten plass må du se på alternative løsninger. Hvis du selv har liten plass, har du f.eks. hage/uteplass? Besteforeldre/familie til gutten med hage? Å få tak i en lavo eller telt å ha utebursdag kan da være en slager. Siden de såpass små er det kanskje uaktuelt å ta de med på en utflukt (skogen, stranden, badeland). De vil vel være utrygge siden de ikke kjenner deg/gutten noe særlig? Hvilke ønsker har sønnen din selv? For å gi tips føler jeg at jeg trenger mer info. Har arrangert mange bursdager, noen vellykket, andre mer kjedelige. Men en ting er sikkert, det må være noe som bursdagsbarnet synes er gøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå