lotta80 Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Har litt lyst til å kanskje lage en liten blog, men vet ikke hvor jeg skal begynne. Hvilke anbefaler dere å bruke? Gjerne en gratis kanskje.
Polly Ester Skrevet 9. august 2008 #2 Skrevet 9. august 2008 Tror blogspot har en du kan bruke gratis. Og så tror jeg du kan lage blog på wordpress.com google har sikkert en oversikt hvis du søker etter det også, vil jeg tro...
Gjest Cinzano Asti Skrevet 9. august 2008 #3 Skrevet 9. august 2008 Jeg har blogg på blogspot. Gratis og svært enkelt å opprette samt endre på innstillinger, legge inn bilder og innlegg osv. Jeg er absolutt ikke noe dreven på PC, men har ikke hatt noen problemer med blogspot.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2008 #4 Skrevet 9. august 2008 Har litt lyst til å kanskje lage en liten blog, men vet ikke hvor jeg skal begynne. Hvilke anbefaler dere å bruke? Gjerne en gratis kanskje. Step en : Start med å skrive ordet blogg og ikke blog
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2008 #5 Skrevet 9. august 2008 Step to: Har du noe intressant å skrive, eller er det bare dagligdags svada og ensporige monologer som ingen andre enn deg selv har interesse av? Slike finnes nemlig i overflod allerede.
Gjest Cinzano Asti Skrevet 9. august 2008 #6 Skrevet 9. august 2008 Step to: Har du noe intressant å skrive, eller er det bare dagligdags svada og ensporige monologer som ingen andre enn deg selv har interesse av? Slike finnes nemlig i overflod allerede. La nå Trådstarter få vurdere det selv. Det kan være mange som liker å lese dagligdags "svada", spesielt venner og bekjente som liker å følge med.
lotta80 Skrevet 9. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. august 2008 Takk for svar ang blogg, får se hva det blir til. Forresten vet jeg det skrives blogG, men på engelsk er det med en g og det hang litt i etter endel søk på nettet. Godt noen har noe å finne på som å lese korrektur på det andre skriver.
Gjest Gjest-Lisa Skrevet 10. august 2008 #9 Skrevet 10. august 2008 Takk for svar ang blogg, får se hva det blir til. Forresten vet jeg det skrives blogG, men på engelsk er det med en g og det hang litt i etter endel søk på nettet. Godt noen har noe å finne på som å lese korrektur på det andre skriver. Tips: kan være lurt å registrere bloggen sin på http://bloggtoppen.se/ og http://www.bloggportalen.se/ , da finner masse svenske lesere din blogg! Tror iallefall man kan registrere bloggen sin der selv om man skriver på norsk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå