KnockedUp Skrevet 9. august 2008 #1 Skrevet 9. august 2008 Vi skal gifte oss 22 august. Skal ha et enkelt bryllup, ut på restaurant med foreldre og forlovere også hjem og ha vennefest etterpå. Lurer på tips til hva vi kan servere av mat i vennefesten? Må være relativt litt å tilberede og trenger ikke å være noe fancy, det er en enkel og uformell fest. Lagt ut denne på brylluosforumet også.
Gjest Gjest_Berit_* Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Her er tips jeg fant på Kvinneforum for en tid siden og som jeg laget og fikk stor suksess med: Tapas
Gjest Berig Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Men hvis jeg som gjest kunne velge ville jeg gjerne fått servert en 3 retters middag i bryllup. Sorry, men det er fakta...
Gjest Gjest_Berit_* Skrevet 10. august 2008 #5 Skrevet 10. august 2008 Men hvis jeg som gjest kunne velge ville jeg gjerne fått servert en 3 retters middag i bryllup. Sorry, men det er fakta... Det var det meg, Berit, som skrev, ikke Berig, gikk litt fort på tastaturet. Må legge meg snart....
Gjest Zia Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Men hvis jeg som gjest kunne velge ville jeg gjerne fått servert en 3 retters middag i bryllup. Sorry, men det er fakta... Synd for deg, da.
KnockedUp Skrevet 10. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2008 Det var det meg, Berit, som skrev, ikke Berig, gikk litt fort på tastaturet. Må legge meg snart.... Nå er dette et "cocktail-party" kl 2130 om kvelden så passer ikke helt med 3-retters. Ellers takk for tips, det så veldig godt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå