Gå til innhold

Venninne-tur

Anbefalte innlegg

Gjest gjest-meg
Skrevet

Neste sommer tenker jeg og noen venninner å ta oss en jentetur, da mener jeg "syden". Vi vil selvfølgelig feste litt, men det er ikke snakk om noen fylletur. Strender, bra vær, billig.. ja dere skjønner :P

Noen tips og forslag til hvor vi kan dra osv?

<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mallorca eller Barcelona?

Barcelona har jo ALT! Bad (strand midt i byen), shopping, god mat, barer, nattklubber - you name it!

Og Mallorca. Palma blir jo kallt lille Barcelona og der er kjempefint der!

Skrevet

Ayia Napa ;)

Skrevet
Ayia Napa ;)

Ayia Napa? Det er jo bare fyllefest for 18-19 åringer det....

Se denneartikkelen fra Dagbladet.

Gjest gjest-meg
Skrevet

hmm.. ja

det må være muligheter for litt fest, men ingen av oss orker 24/7 frjortiZ fyll...

Barcelona så jo kjempe kult ut, men det var dyrt...

Skrevet

Tror Hersonnisos på Kreta passer for dere. :)

Fest, billig, bra strender og kultur hvis dere vil ha det.

Skrevet (endret)
Ayia Napa? Det er jo bare fyllefest for 18-19 åringer det....

Se denneartikkelen fra Dagbladet.

Det MÅ ikke være der. Var på familieferie der en gang.Vi bodde da en plass som ikke var midt i "fyllefesten".

Endret av estrella
Skrevet

Jeg vil absolutt anbefale Ibiza!

Nyyydelige strender, høy standard på restauranter og uteliv, høy gj.snitts alder (nordmenn tror det bare er 18-åringer som fester som drar dit, men det er helt feil.. snittet ligger nok på 30-35 år, vil heller kalle det "voksen" ungdom) og lite rølp selv om partyfaktoren er høy - noen av verdens mest kjente og beste klubber ligger på Ibiza.

Jeg vil anbefale å bo på østsiden av øya nær Ibiza town :)

Apollo har pakketurer og SAS/Norwegian har direktefly!

Gjest Snart 42
Skrevet

Hvor gamle er dere? (bare tenker at det har litt betydning i f.t. hvilke steder vi kan anbefale :-/)

Skrevet

Lisboa: Liten, vakker, strand og sol, BILLIG, lett å rusle rundt og sjå det meste, god vin... Min favorittby i heile verda trur eg.

Skrevet
Ayia Napa ;)

Off, der er det grusomt!! Vi var der på venninne tur i 2001, ALDRI igjen! Dyrt med ALT, trist plass generelt :( I tillegg så bodde vi på et hotell midt i byen der alle ansatte var gira på speed 24/7, useriøst når en trengte hjelp til noe. Og dette skulle være et seriøst hotell som vi bestilte igjennom Wing..

Gjest gjest-meg
Skrevet

vi er alle 18, eller ei blir 18 den sommerern.

ibiza å a,napa tror jeg er utelukklet, vi vil ikke på en fest plass, men ev ha muligheten for å gå ut å ta oss noen drinker:)

takk for alle bidrag, kom gjerne med flere;)

Skrevet

reis til magaluf på mallorca. en kjempefin plass :)

Gjest Snart 42
Skrevet

ibiza å a,napa tror jeg er utelukklet, vi vil ikke på en fest plass, men ev ha muligheten for å gå ut å ta oss noen drinker:)

Da kanskje Algarvekysten kan være noe? Albufeira f.eks.

Ellers er det jo mange av de greske øyene som er perfekt for sommerferier, men som ikke er spesielt partypreget. Rhodos by er en "passe" by - ikke mer "party" enn hva man gjør det til selv, mange hyggelige spisesteder og supert med stranden i byen (vi snakker ikke om storby her!).

Skrevet

oki,

Ibiza er så absolutt ikke bare partyparty (med mindre du bor i San Antonio da). Resten av øya er rolig og nydelig! Uten tvil den fineste syden destinasjonen jeg har vært (sammen med Skiathos).

Men i og med at dere er 18 år så tror jeg dere er nesten litt i yngste laget for Ibiza.

Dere burde nok heller satse på en liten gresk øy .. Ser noen nevnte Rhodos, har ikke vært der selv, men av det jeg har hørt så tror jeg det kan passe dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...