Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Icequeen
Skrevet (endret)

Jeg tror og føler at jeg ligger godt an når det gjelder kroppspleie, men hvem vet, kanskje jeg er den "lateste" her inne;)

Daglig: Dusj hver morgen, med såpe selvsagt.

Annenhver dag: Vask av håret og barbering av armhulene.

En gang i uka: Barbering av legger og underliv. Tar også hårkur og fotbad på samme dag. Dette er mao "kroppspleiedagen";)

Hvor nøye er dere i forhold? Bruker ganske lang tid på denne "kroppspleiedagen" så føler det holder med èn gang i uka.. Men hadde jeg vært hjemmeværende så hadde jeg kanskje hatt en slik dag hver dag;)

Endret av Icequeen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har pleiedag 1-2 ganger i uka, avhengig av hvor travelt det er. Denne dagen tar jeg hårkur, barberer legger og underliv, peeler ansikt og kropp, ansiktsmaske x 2, klipper negler og tar på neglelakk. På sommeren tar jeg fotbad en gang i mnd. I tillegg vasker jeg håret annenhver dag, barberer armhuler og smører meg inn med en god fuktighetskrem :) Ble jo en del det her..

Gjest StoreSky
Skrevet

Alt etter behov!

Sommer og bading: oftere barbering, vinteren sjeldnere.

Besøk av kjæresten, myye oftere.. ;)

Har ikke noen fast rutine på noe som helst faktsik. Bortsett fra at jeg vasker hendene mine flere ganger daglig. Og dusjer minst annen hver dag. (oftere hvis sex, trening, etc)

Ikke alltid jeg vasker håret med såpe når jeg dusjer, blir bare tørt og enda mer fett hvis man vasker for ofte.

Ansiktsmaske, peeling, hårkur? hmm...tja. Så og si aldri. Tenker liksom aldri over at det er noe jeg skulle trenge.

Gjest Lacuna
Skrevet (endret)

Jeg dusjer og barberer hver dag. Hårkur tar jeg aldri, og andre ting blir litt etter behov, så ansiktsmaske tar jeg kanskje et par ganger i året. :ler: Nå i sommer har jeg bortimot sluttet med bodylotion, og har sjokkert kunnet fastslå at huden min ikke ser ut til å savne det, engang, og jeg har tørr hud med tendenser til eksem.

Endret av Lacuna
Gjest Nishiki
Skrevet

Dusjer hver dag, da drar jeg og høvelen over der det trengs. Vasker og håret hver dag. Hårkur og ansiktsmaske gidder jeg så å si aldri.

Gjest Cinzano Asti
Skrevet

Det ser ut til at jeg gjør som de aller fleste som har svart i denne tråden. Noe jeg er svært flink til er å peele huden godt, både ansikt og kropp, enten med gode peelingkremer eller hansker (kropp). Det utgjør virkelig en stor forskjell: Glattere, mykere hud med mer glød! Et absolutt must i mine kroppspleievaner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...