Gjest Hjelp? Skrevet 8. august 2008 #1 Skrevet 8. august 2008 Hei! Jeg er student på 21 år, som nå leter etter en ny bærbar data. Den skal brukes til skolearbeid, men også til endel surfing på internett (bl.a. KG ) og spill (som f.eks Sims). Da vil jeg at datan ikke skal hakke eller skal være treig. Jeg kan bruke opp til 6000 kr, men vil helst ha noe billigere. Jeg har sett litt på - MSI Wind - , for så å kjøpe en ekstern harddisk utenom, men blir dette tap i penger? Går det forresten an å lagre et spill på den eksterne harddisken, for så å spille det på dataen når det passer meg? Veldig takknemlig for innspill!
feuerstein Skrevet 8. august 2008 #2 Skrevet 8. august 2008 1. spill (som f.eks Sims). Da vil jeg at datan ikke skal hakke eller skal være treig. Jeg kan bruke opp til 6000 kr, men vil helst ha noe billigere. 2. Går det forresten an å lagre et spill på den eksterne harddisken, for så å spille det på dataen når det passer meg? 1. Da kan du glemme MSI Wind. Prosessoren som står i MSI Wind er Intel Atom, som er bygget nesten utelukkende for lavt strømforbruk. Ytelsen ligger på nivå med hvor vanlige pcer var for flere år siden. MSI Wind er for folk som er villige til å ofre alt for å redusere størrelsen. 2. Det går, men det er ikke særlig kjapt. Det jeg lurer på er hvorfor folk stadig tror de kan få en skikkelig bærbar til 6000 kr. Ser andre som setter det som grense, her ute i den virkelige verden er 6000 kr ca 3-4000 kr for lite.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Skikkelig bærbar kommer strengt tatt an på bruk, men til spill er jeg enig i at 6000 er lite.
pittie Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Jeg har bærbar til 6000,- og lagt til litt mer ram, spiller wow glatt jeg Acer pc. Syns man får mest av penge på de jeg. Samboeren min har en Acer til 10.000,- den har blu ray spiller og subwoofer og alt du kan drømme om. unødvendig synes jeg da men. Du må altså ikke bruke så utrolig mye for å spille et spill, med mindre du er hardcore spiller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå