Gå til innhold

Hvor reise på juleferie?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Marie_*
Skrevet

Hvis man skal på utenlandstur i juleferien der man er sikret sol og varme, hvor reiser man da?

Er Thailand eneste alternativ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gran Canaria!

(Hellas o.l blir nok litt for kjørlig). Marocco, Egypt eller Tunisia er vel også varmt. På vinterstid bør man nok holde seg nærmest mulig ekvator hvis man ønsker varme.

Et alternativ er Karibien, men det er jo dyrere. Har slektninger som var på Trinidad og Tobago i februar, og de lovpriser øyene der!

Skrevet

Nei

Du trenger ikke å dra til Thailand. Du kan også reise til Malaysia, Vietnam, Australia, Sør-Afrika etc. Jeg kan anbefale Sør-Afrika...Cape Town er nydelig, flotte strender, god mat og god vin, behagelig prisnivå etc. Her er et reisebrev fra Cape Town etter et besøk der i mars http://gardkarlsen.com/Cape_Town_trip_report.htm

Gjest missLady
Skrevet
Hvis man skal på utenlandstur i juleferien der man er sikret sol og varme, hvor reiser man da?

Er Thailand eneste alternativ?

Jeg har feiret jul i Thailand, og vil bare si at det var magisk! De pynter opp landet til de grader! Aldri sett det så mye pyntet til jul.. Og landet er generelt også veldig fint! Anbefales :)

Skrevet

Har veldig lyst å dra til Thailand. Problemet er bare at det meste er bortbestilt. Vi bestemte oss for en slik juleferie først nå. Derfor tenkte jeg andre steder der det kan være noe ledig :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Tunisia er ikke spesielt varmt om vinteren. Jeg var der i romjulen i fjor og på det varmeste hadde vi ca. 18 grader. De andre dagene var det rundt 12.

Skrevet

Vi reiser til Gran Canaria på juleferie! Der er det fortsatt en del ledig.

Har reist dit flere ganger på vinteren og har hatt fint vær hele tiden. Men ikke noe tropevarme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...