Gå til innhold

Mistet oblatene!


*Frøken Fryd*

Anbefalte innlegg

Finner ikke oblatene til den ene bilen! Har lett alle logiske og ulogiske steder!

Hva gjør jeg nå? Bestiller jeg nye hos biltilsynet? Koster det noe (evt. småbeløp, eller er det dyrt?) Må de hentes hos biltilsynet, eller kan de sendes? Tar det lang tid? Og hva skjer dersom jeg blir stoppet uten oblater? (har jo betalt årsavgift!)

Å jeg, min dumme ku.... :sjenert: Irriterer meg noe grenseløst over meg selv akkurat nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finner ikke oblatene til den ene bilen! Har lett alle logiske og ulogiske steder!

Hva gjør jeg nå? Bestiller jeg nye hos biltilsynet? Koster det noe (evt. småbeløp, eller er det dyrt?) Må de hentes hos biltilsynet, eller kan de sendes? Tar det lang tid? Og hva skjer dersom jeg blir stoppet uten oblater? (har jo betalt årsavgift!)

Å jeg, min dumme ku.... :sjenert: Irriterer meg noe grenseløst over meg selv akkurat nå!

Bare slapp av. Enten så ringer du på mandag klokken 9, eller så stikker du innom din nærmeste trafikkstasjon og får nye. Det koster ingenting. Du blir sikkert nr 1937 som ringer og ber om nye oblater :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk for svar.. Er nok ikke den eneste som har mistet disse nei, men like fullt irriterende! Hvorfor i alle dager klistret jeg dem ikke på med en gang???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...